Taivaallisinta on saada orgasmi, kun saa hyvän suihinoton ja samalla sormia tai dildoa peppuun. Moni elämänkoululainen ajattelee, että onpa homoa. Mutta voi se nautinnon tuottaja olla vastakkaistakin sukupuolta.
Moni mies tästä tykkää, mutta kuinka moni nainen haluaa/pystyy miehelle tekemään niin?
Suihin otto dildolla.
9
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan täysjärkinen pane ketään suoleen millään muotoa Hyi hemmetti
- Anonyymi
bim_46 kirjoitti:
Kyllä kaikki, ketkä minua on panneet suoleen, on olleet ihan täys järkisiä.
Bööhöhööö mikä sekasikiö
- Anonyymi
bim_46 kirjoitti:
Kyllä kaikki, ketkä minua on panneet suoleen, on olleet ihan täys järkisiä.
Kumpa tuon täysjärkisen jostain löytäisinkin... naisen, miehen, pariskunnan... sträppiä ja aitoa, vuorotellen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa tuon täysjärkisen jostain löytäisinkin... naisen, miehen, pariskunnan... sträppiä ja aitoa, vuorotellen :)
Kyllä, itse olen naimisissa ja tiedostan että olen bi. Vaimollekin olen varovasti ehdotellut jos voisi sormettaa tai dildolla minua hyväillä, mutta ei ole vielä siitä innostunut, harmi. Itse haluaisin kovasti että vaimo panisi dildolla minua samalla kun ottaisi suihin. Sträppi se vasta olisikin hienoa. No saahan sitä vantasioida, ehkä joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, itse olen naimisissa ja tiedostan että olen bi. Vaimollekin olen varovasti ehdotellut jos voisi sormettaa tai dildolla minua hyväillä, mutta ei ole vielä siitä innostunut, harmi. Itse haluaisin kovasti että vaimo panisi dildolla minua samalla kun ottaisi suihin. Sträppi se vasta olisikin hienoa. No saahan sitä vantasioida, ehkä joskus.
Kukaan normaali pöki ketään suoleen hyi hemmetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan normaali pöki ketään suoleen hyi hemmetti
Kerroit ehkä puoli totuuden itsestäsi.Pökittävänä sinä olet ollutkin.Väitätkö että ne ei olleet normaaleja.
- Anonyymi
Ei suoliseksiin vaadita täysjärkisyyttä. Voihan se olla kyllä ehkä eduksi.
- Anonyymi
Purkillinen bentsoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164