Nyt on yrityksien aika kantaa vastuunsa ja hoitaa omat ongelmansa? Verorahoja ei tule käyttää elinkelvvottomien yrityksien tekohengitykseen. Vapaaseen pudotukseen vaan
PELASTAJAT
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
– Kaikkien koronakriisin aiheuttamien konkurssien välttäminen ei ole järkevä tavoite, sillä se saattaisi tulla hyvin kalliiksi julkisen talouden kannalta. Tuotantokapasiteetti ei myöskään kokonaan katoa konkurssien takia: esimerkiksi kauppakeskuksen tai ravintolan tilat ovat käytettävissä myös uusille yrityksille kriisin jälkeen, tutkimusryhmä kirjoittaa raportissaan.
Jos suuri osa yrityksistä kaatuu heistä johtumattomista syistä niin mistä ajattelit saada uudet yrittäjät tilalle, mistä ne rahat joita tarvitaan investointeihin?
Baarin pitäjää lienee helppoa vaihtaa koska kahvinkeitin keittää kahvia onkoon keittäjällä millainen naama hyvänsä. Kuitenkin niitä yrityksiä joita todella tarvitaan uuden tuottamiseen voi kaatua saman tien ja niiden korvaaminen jos jää sinun kontollesi, ei niillä kahvilan pitäjillä enää ole asiakkaita eikä kahvinkeittimet porise uutta juotavaa.
Neuvon sinua, ajattele kokonaisvaltaisesti ja unohda nuo vasemmiston älyttömät ideat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165