Agressiivinen käännytystyö ja STOP!

Vanuatu koostuu 83 saaresta, joista suurin osa on tuliperäisiä, vuoristoisia ja koralliriuttojen ympäröimiä saaria.

Kansainvälinen adventtikirkko harrastaa kyseisillä Vanuatun saarilla aggressiivista käännytystyötään, pyrkiessään käännyttämään kaikki Vanuatun n. 270,000 asukasta lahkonsa jäseniksi.

Nyt on kuitenkin ilmennyt parikin hidastetta ja jopa estettä ko. lahkon pyrkimyksille.
Nimittäin saarivaltioihin iski 6.4.2020 ankara (5-luokan) pyörremyrsky. Vanuatun suurin saari Santo kärsi äärimmäisissä olosuhteissa valtavia vaurioita ja tietoliikenneyhteyksien katkeaminen hankaloittaa tilannetta entuudestaan.

Vanuatu on ollut jo entuudestaan hätätilassa koronapandemian vuoksi ja nyt Vanuatun hallitus on joutunut purkamaan ihmisten liikkumiseen liittyvät rajoitukset ja antanut luvan ihmisille kokoontua yhteen mm. evakuointikeskuksiin.

Paikalliset myrskystä jokseenkin ehjinä säilyneet adventtikirkot on myös luovutettu evakuoitujen käyttöön. Vuonna 2015 rakennettiin saarille uusien adventtikirkkojen verkoston, jotka on rakennettu kestämään 5-luokan myrskyt. Aikaisempi Pam-sykloni kun tuhosi suurimman osan sitä enne rakennetuista adventtikirkoista.

Jokainen vähäisilläkin järjen lahjoilla varustettu ymmärtää, mitä siitä seuraa, kun ihmiset ahtautuvat kirkkoihin ja muihin vähänkin suurempiin tiloihin koronapandemian pahimpaan aikaan?

Adventtikirkko onkin jälleen kääntynyt satujumaliensa puoleen ja kehottanut adventisteja rukoilemaan, että adventtikirkon jäsenet saarilla selviäisivät hengissä.
Tulemme tietysti jälleen näkemään sen, että rukoukset kaikuvat kuuroille korville ja koronavirus voimistaa leviämistään adventtikirkkoihin ahtautuneiden evakuoitujen keskuudessa.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Satujumalat kostivat lahkon aggressiivisen jäsenkalastelun?

• Anonyymi

Typerät pilkkapuheenne eivät meitä hetkauta.

• Anonyymi

Hahhaaa!
        Siinä taas yhdellä lahkon aivo-orjalla meni herne nenään, kun tuli esiin lahkon kierot suunnitelmat. Toivon hartaasti, että vihdoinkin lahkon sokaistut jäsenet havaitsisivat kuinka heitä on kusetettu ja kusetetaan lahkonsa toimesta.
        Tämä korona-aika nyt vähitellen ja vääjäämättä paljastaa lahkojen todellisen luonteen ja kuinka ne rahanahneudessaan pyrkivät valheen keinoin saamaan lahkon valtaapitäville helpon elämän herkkäuskoisia hyväksi käyttäen.
        Hahhaaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhaaa!
        Siinä taas yhdellä lahkon aivo-orjalla meni herne nenään, kun tuli esiin lahkon kierot suunnitelmat. Toivon hartaasti, että vihdoinkin lahkon sokaistut jäsenet havaitsisivat kuinka heitä on kusetettu ja kusetetaan lahkonsa toimesta.
        Tämä korona-aika nyt vähitellen ja vääjäämättä paljastaa lahkojen todellisen luonteen ja kuinka ne rahanahneudessaan pyrkivät valheen keinoin saamaan lahkon valtaapitäville helpon elämän herkkäuskoisia hyväksi käyttäen.
        Hahhaaa!

Valheesi ei hetkauta.

• Anonyymi

Saa nähdä miten Vanuatun saaret pysyvät koronavapaina?

• Anonyymi

Lentokoneilla lentävät adventistipastorit toivat Vanatuneille pahan karman ja ja corona viruksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lentokoneilla lentävät adventistipastorit toivat Vanatuneille pahan karman ja ja corona viruksen?

Sinunkaan valheesi ei hetkauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunkaan valheesi ei hetkauta.

Adventtikirkon valheet eivät hetkauta lahkon aivo-orjia, koska he ovat pölvästejä, eikä heidän aivotoimintansa ole päälllä. Lahkon valtaapitävät ovat aivopesulla sammuttaneet uskonharhaisen aivotoiminnan. Se on verrattavissa hypnoosiin, jossa sinua voidaan ohjata muiden toimesta, etkä sinä sitä edes tiedosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventtikirkon valheet eivät hetkauta lahkon aivo-orjia, koska he ovat pölvästejä, eikä heidän aivotoimintansa ole päälllä. Lahkon valtaapitävät ovat aivopesulla sammuttaneet uskonharhaisen aivotoiminnan. Se on verrattavissa hypnoosiin, jossa sinua voidaan ohjata muiden toimesta, etkä sinä sitä edes tiedosta.

Kysyisin sinulta millä tavalla olet tutustunut advareihin ?
        Saisinko pyytää asiallista keskustelua kiitos.

kysynpävaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyisin sinulta millä tavalla olet tutustunut advareihin ?
        Saisinko pyytää asiallista keskustelua kiitos.

kysynpävaan.

Naapurina on ollut vanhempi adventistiperhe, hirveä naislepakko ja hänen tossun alla oleva miehensä.
        Ihan kahjoa porukkaa. Rupesivat ahdistelemaan ja tunkivat kirjeellisen raamattuopiston kortteja postilaatikkoon (varmaan se nysväri äijä) niin, että erään kerran kun olin vähän pitemmällä reissulla, niin niitä kortteja oli laskujen mukaan 25 kpl ilamaantunut laatikkoon.
        Kun sitten ajelin lauantaina kesällä nurmikkoa, niin tuli naapurin rouva oikein sanomaan, että heitä häiritsee, kun ajan nurmikkoa heidän pyhäpäivänään, enkö voisi ajaa nurmikkoa vaikka sunnuntaina. Sanoin, että olen sunnuntait töissä ja ainoa vapaapäiväni viikossa on kotitöille pyhitetty päivä, lauantai. Lepakko sanoi, että sapatti on lepopäivä, ei työpäivä.
        Pensasaidan leikkaamisesta tuli myös riitaa, kun eivät omalta puoleltaan halunneet ajaa aitaa ja minä sitten ajoin aidan yläpään tasaiseksi ja oman puoleni sivut. Heti se lepakko tuli sanomaan, että millä oikeudella olen trimmannut aitaa. Sanoin, että aita on vanhempieni aikanaan istuttama ja se on meidän tontilla kokonaan, joten minulla on oikeus trimmata aitaa. Siihen se lepakko sieltä, että aita on puoliksi heidän ja jumala kyllä kostaa minun tekoseni.
        Päätinkin, etten halua olla missään tekemisissä jatkossa uskovaisten naapureideni kanssa ja siksi en halunnut olla heihin missään yhteydessä. Jos sieltä naapurista yritettiin aidan yli jotain kommentoida, niin käskin painumaan sinne jumaliensa puoleen, eikä minun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurina on ollut vanhempi adventistiperhe, hirveä naislepakko ja hänen tossun alla oleva miehensä.
        Ihan kahjoa porukkaa. Rupesivat ahdistelemaan ja tunkivat kirjeellisen raamattuopiston kortteja postilaatikkoon (varmaan se nysväri äijä) niin, että erään kerran kun olin vähän pitemmällä reissulla, niin niitä kortteja oli laskujen mukaan 25 kpl ilamaantunut laatikkoon.
        Kun sitten ajelin lauantaina kesällä nurmikkoa, niin tuli naapurin rouva oikein sanomaan, että heitä häiritsee, kun ajan nurmikkoa heidän pyhäpäivänään, enkö voisi ajaa nurmikkoa vaikka sunnuntaina. Sanoin, että olen sunnuntait töissä ja ainoa vapaapäiväni viikossa on kotitöille pyhitetty päivä, lauantai. Lepakko sanoi, että sapatti on lepopäivä, ei työpäivä.
        Pensasaidan leikkaamisesta tuli myös riitaa, kun eivät omalta puoleltaan halunneet ajaa aitaa ja minä sitten ajoin aidan yläpään tasaiseksi ja oman puoleni sivut. Heti se lepakko tuli sanomaan, että millä oikeudella olen trimmannut aitaa. Sanoin, että aita on vanhempieni aikanaan istuttama ja se on meidän tontilla kokonaan, joten minulla on oikeus trimmata aitaa. Siihen se lepakko sieltä, että aita on puoliksi heidän ja jumala kyllä kostaa minun tekoseni.
        Päätinkin, etten halua olla missään tekemisissä jatkossa uskovaisten naapureideni kanssa ja siksi en halunnut olla heihin missään yhteydessä. Jos sieltä naapurista yritettiin aidan yli jotain kommentoida, niin käskin painumaan sinne jumaliensa puoleen, eikä minun.

Jätät valehdellessasi jälkiä, joista huomaa ettet kirjoita totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Onhan meitä advareita joka lähtöön.
        Samanlaisija advareita olen itsekin joskus tavannut. Ethän kuitenkaan ajattele, että me kaikki olisimme samanlaisija. Hyvää illan jatkoa sinulle, kiitos vielä asiallisesta vastauksesta.

kysynpävaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Onhan meitä advareita joka lähtöön.
        Samanlaisija advareita olen itsekin joskus tavannut. Ethän kuitenkaan ajattele, että me kaikki olisimme samanlaisija. Hyvää illan jatkoa sinulle, kiitos vielä asiallisesta vastauksesta.

kysynpävaan.

Ei ole minun vika, jos on näin höynäytettävissä olevia adventisteja.

Pyhpyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätät valehdellessasi jälkiä, joista huomaa ettet kirjoita totta.

No minkälaisia jälkiä jätin? Sinun tontillekko? Taidat olla vain samanlainen leppakko kuin se adventistinaapurin lepakko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerä lööperisi ei hetkauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerä lööperisi ei hetkauta.

Typerät uskonharhasi ja lööperisi eivät hetkauta.

• Anonyymi

Uutistoimisto AFP kertoo, että Amazonin sademetsässä elävään Yanomami-heimoon kuuluva 15-vuotias poika on kuollut koronavirukseen. Yanomamit ovat yksi Amazonin alkuperäiskansoista.

Paikallisyhteisön mukaan koronavirukseen kuollut poika oli ehtinyt olla tekemisissä usean heimon jäsenen kanssa oireiden alkamisen jälkeen.

Eristyksissä elävät alkuperäiskansat ovat erityisen haavoittuvaisia koronaviruksen kaltaisille ulkopuolelta tuleville epidemioille. Aiemmin on ilmoitettu, että myös kaksi muuta, eri alkuperäiskansoihin kuulunutta ihmistä on kuollut Brasiliassa koronaviruksen takia.

Syyllisiä voi nyt hakea lahkojen ahneista lähetyssaarnaajista/lääkäreistä, jotka ovat altistuttaneet muusta maailmasta eristyksissä olleet koronavirukseen.

• Anonyymi

Hyvä, että on joku suoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6385
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      651
      2679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1219
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1145
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      84
      1124
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1088
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      290
      1080
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      87
      1072
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70