Olen kaksi päivää kuunnellut erästä naista, joka suree ikäänsä. Hän valittaa, että on vanha, mutta itse on vasta 42 - vuotias. Eihän noin nuori nainen voi olla vanha.
Jos puhutaan vanhasta, niin äitini on 82 - vuotias.
Hän ei ennen tätä vuotta tunnustanut edes olevansa vanha. Syykin on selvä. Hän ei enää pysty liikkumaan kunnolla. Toisin on tuon 42 - vuotiaan, jolla ei vielä ole samanlaisia vaivoja.
En ole koskaan marissut iästäni, vaan nauttinut siitä iästä, mikä on. En usko, että kaikki naiset valittavat iästään . Ei, 40 - vuotias ole vanha, eikä 50 - vuotias. Äitini kävi uimassa ahkerasti vielä 70- vuotiaana ja ajoi pitkiä lenkkejä polkupyörällä.
Hänen isänsä ajoi vielä 80 - vuotiaana mopolla.
Hyvät naiset. Älkää menkö ikäansaan.
Onko ikä naisille ongelma?
Anonyymi
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oot rakastunut 20 v nuorempaan niin väkisinkin ikäänsä miettii...
- Anonyymi
En juurikaan mieti ikääni, vaikka meillä on ikäeroa 13 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329