Nii otsikko kertoo aika paljon mut siis mä käyn leireillä oon14 ja siellä on ollu poika joka kiusaa kaikkia muita paitsi mua mistä se johtuu se jättää mut rauhaan ja puhuu nätisti outoa 🤔
Miks jätkä kiusaa kaikkia muita paitsi mua
8
78
Vastaukset
No, jos olet tyttö, niin tämä aloitteleva jännämies taitaa olla vähäsen ihastunut sinuun.
No, oman etusi vuoksi toivon ihastuksen jäävänkin yksipuoliseksi. Naisilla on taipumus retkahtaa näihin koviksina esiintyviin "jännämiehiin", joiden tulevaisuus usein on aikuisuudessa juurettomuuden, päihteiden, pikkurikollisuuden ja parisuhdeväkivallan pilkuttama.- Anonyymi
Joo olen tyttö, melkein kaikki joita se kiusaa on tyttöjä ja vielä kauniimpia kuin minä nii ihmetyttää vaan
Anonyymi kirjoitti:
Joo olen tyttö, melkein kaikki joita se kiusaa on tyttöjä ja vielä kauniimpia kuin minä nii ihmetyttää vaan
Joskushan henkisesti kypsymättömän pojan tekemä kiusaaminen kohdistuu nimenomaan siihen ihastuksen kohteeseen, mutta kun tapauksessanne se kiusaaminen kohdistuu useimpiin muihin tyttöihin, mutta ei sinuun, niin selitys lienee muualla.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Joskushan henkisesti kypsymättömän pojan tekemä kiusaaminen kohdistuu nimenomaan siihen ihastuksen kohteeseen, mutta kun tapauksessanne se kiusaaminen kohdistuu useimpiin muihin tyttöihin, mutta ei sinuun, niin selitys lienee muualla.
Joo varmaan tää kuuluu vaan toivottavasti tähän ikään
Anonyymi kirjoitti:
Joo varmaan tää kuuluu vaan toivottavasti tähän ikään
Sinun iässäsi monet pojat ovat vielä vähän vauvoja. Isoja vauvoja.
Eläkäämme toivossa. ; )- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Sinun iässäsi monet pojat ovat vielä vähän vauvoja. Isoja vauvoja.
Eläkäämme toivossa. ; )Nii :)
- Anonyymi
Pelkää sinua tai pitää vertaisenaan kaverina, ei ole ihastunut. Todennäköisesti olet jätkämäinen poikatyttö.
- Anonyymi
No toi on aika totta mä viihdyn enemmän jätkien kanssa kun tyttöjen ja tykkään paljon poikamaisita jutuista esim intti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657