Kansa kaipaa Sampon Terhon ulostuloja näinä vaikeina aikoina.
Missä on Sampo Terho?
9
134
Vastaukset
- Anonyymi
Sampo ei tee nykyään muuta kuin miettii, mistä sais seuraavan viinapullon. Sinisten puheenjohtaja Kari Kulmala on tainnu heittää pyyhkeen kehään, kun suuren kriisin aikana kansanturvallisuutta painottava puolue pitää radiohiljaisuutta. Puoluesuhteeri Turpeinen taas ei ole pitänyt mitään yhteyttä kenttäväkeen pitkään aikaan, ja miksi pitäisikään, kun ketään ei kiinnosta. Lisäksi sinisten "seuraavan vuosidadan" nuorisojärjestö taitaa edelleen koostua kolmesta henkilöstä.
Jännitetään nyt kuinka moni valtuutettu lähtee kuntavaaleissa ehdolle Sinisten listoilta. Aika moni on lopullisesti jättämässä alhaisen ja petturimaisen loikkaripuolueen.- Anonyymi
Ihmiset pettävät, ei puolueet T: Adolf
- Anonyymi
Niin eikös toukokuussa jo ensimmäisiltä lopu rahat valtiolta, näiltä Soini loikkareilta kuten Tiina Elovaara. Alkaa tulla kylmää kyytiä!
- Anonyymi
Antakaa anteeksi, niin teillekin annetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antakaa anteeksi, niin teillekin annetaan.
No annamma anteeksii!
- Anonyymi
Joko on koht'sillään ensimmäinen sampo-sinfonia
- Anonyymi
Meneekö tuurilla vai mollilla.fi? XD
- Anonyymi
Oli pölhöä nykyisiltä perussuomalaisilta de facto hajottaa puolue ajamalla "vanha kaarti" nurkkaan.
2015 kansainvaellukselle ei olisi ps voinut yhtään mitään, vaikka sisäministeri olisi ollut ps-puolueesta. 2015 ne oli Merkel ja Juncker, jotka päättivät, kuinka kansainvaelluksia Suomessakin hoidetaan. Jos vaikka ps:llä olisi ollut sisäministeri, joka olisi käskenyt rajan kiinni, niin EU:n eliitiltä olisi tullut soitto pääministerille, jossa olisi hyvin suoraan sanottu, että raja auki tai teille tulee ongelmia EU:ssa. Joten ps:n vaihtoehdot olisi ollut lähteä hallituksesta tai tehdä kuten tehtiin silloin. Hallituksesta lähteminen ei olisi vähentänyt kansainvaeltajatulvaa, olisi vain varmistanut, että vihreiden, kd:n ja rkp:n tavoitteita olisi toteutettu enemmän ja ps:n ei ollenkaan.- Anonyymi
Strategisen pelisilmän puute usein kuvaa yhden asian puolueita/liikkeitä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329