Minulla on ollut ongelmia vatsani toiminnan kanssa viimeisen vuoden ajan. Minulla ei ole tätä ennen koskaan ollut ongelmia vatsani toiminnan kanssa, mutta noin vuosi sitten aloin saamaan oudon hajuisia ilmavaivoja tyhjästä. Aluksi ajattelin, että vaivat häipyisivät itsestään pois hetken ajan päästä, mutta näin ei koskaan käynyt. Kyseinen vaiva on haitannut elämääni huomattavasti ja itseluottamukseni sekä elämän ilo on heikentynyt merkittävästi kyseisen vaivan vuoksi, enkä pysty nauttimaan elämästä enää samalla tavalla kuin ennen. En enää osaa esimerkiksi nauttia kavereiden kanssa olemisesta tai jumpassa käynnistä vatsani toiminnan vuoksi. En ole muuttanut ruokavaliotani ollenkaan eikä minulla ollut vaivojen alkaessa stressiä tai mitään muutakaan tavallisesta poikkeavaa. Kävin lääkärissä keskustelemassa asiasta, mutta minua ei otettu todesta ja asian sanottiin johtuvan ruokavaliostani. Onko jollakin muulla ollut samankaltaisia vaivoja ja mitä kautta kyseiseen vaivaan voisi saada apua. Kyseinen vaiva on henkilökohtainen, joten olen välttänyt siitä puhumista kavereiden sekä puolisoni kanssa. Kiitos kaikista vastauksista.
Vatsani toiminta
Anonyymi
1
522
Vastaukset
- Anonyymi
Matokuurille🐍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645