Rangaistaanko siittä jos alaikäinen haluaa olla vanhemman miehen kanssa?
Ikäerosta kysyn
15
896
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeinen varoitus. Kyllä, älyn mukaan ja todellisuudessa koko järjellä. On se karmeeta.
- Anonyymi
Ei siitä haluamisesta nuorta rangaista. Siinä on kyse siitä, että vanhemman pitää osata pitää erossa itsensä alaikäisistä, koska alaikäinen ei ole tarpeeksi kehittynyt päättämään itsenäisesti seksuaalisuudestaan. Vaikka nuori tekisin kiusausta vanhempia henkilöitä kohtaan, niin vastuu on silti sillä vanhemmalla.
- Anonyymi
Onko 16 se ikäraja
- Anonyymi
Tasa-arvoisessa avioliitossa 18 vuotta.
- Anonyymi
Kysymys ei ole avioliitosta, ääliö.
- Anonyymi
Ei rangaista, jos kukaan ei syytä mistään.
Itse olin nuorena monen yli 50v miehen kanssa. Jo molemmat tykkää niin ihan ok.- Anonyymi
Viime yönä tuli 24h putkassa sarjassa kun yli 40 vuoden jälkeen yks kaks halusi saada vanhan miehen vankilaan vaikka nuorena oli tykännyt seksistä. Iskiköhän rahapula vai eikö enää seiso kuten vanhemmiten usein käy ja piti keksiä tekosyy sille. Aikamoista noitajahtia, etenkin tytöillä/naisilla miesten suhteen vaikka paljon yleisempää poika ja aikuinen nainen. Mitään todisteitakaan ei vaadita, mutta monet hölmöt viestittelee, sitten on helppo rahastaa vaikkei olisi edes tapahtunut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime yönä tuli 24h putkassa sarjassa kun yli 40 vuoden jälkeen yks kaks halusi saada vanhan miehen vankilaan vaikka nuorena oli tykännyt seksistä. Iskiköhän rahapula vai eikö enää seiso kuten vanhemmiten usein käy ja piti keksiä tekosyy sille. Aikamoista noitajahtia, etenkin tytöillä/naisilla miesten suhteen vaikka paljon yleisempää poika ja aikuinen nainen. Mitään todisteitakaan ei vaadita, mutta monet hölmöt viestittelee, sitten on helppo rahastaa vaikkei olisi edes tapahtunut mitään.
Varmaan jossain muualla kuin suomessa, mahdollinen rikos on vanhentunut jo monta kertaa
- Anonyymi
Suosittelen kemiallista kastraatiota sinulle gubbe.
- Anonyymi
Miksi kemiallista?
Saldo 6
- Anonyymi
Eikös nyt lain rikkomisesta yleensä tuomita…
- Anonyymi
Vanha ukko vastuussa
- Anonyymi
Ja kaikki oli miehiä https://yle.fi/a/74-20017715 ei yhtään naista ollut??????
Saldo 8
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046