Voimakas eltaantunut rasvan maku, miten kukaan voi tykätä siitä?
Riistan maku kuvottaa
4
3549
Vastaukset
- Anonyymi
Riistan maku ei liity mitenkään rasvan makuun. Et tunne lainkaan riistan makua. Yleensä riistaisimman makuista lihaa on tummanpunainen liha joka on samalla hyvin rasvatonta lihaa kuten esim. metsäjäniksellä tai riekolla.
- Anonyymi
Kokeile koiraa, jos et anna sille lihaa niin on kuulema mieto maku.
- Anonyymi
tuskin olet ikinä maistanut oikein valmistettua riistaa.
jos riista saadaan maistumaan eltaantuneelle rasvalle niin valmistus astiat on olleet likaiset ja tarvikkeet pilalla. - Anonyymi
Aloitus on vanha mutta laitan kuitenkin. Esim. peuran rasva on pahanmaksuista, siksi se kannattaa tarkkaan karsia pois. Itse käytän myös sydäntä, vähemmän maksaa ja munuaisia. Huolellisesti poistan rasvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850