Olen laihtunut muutamassa kuukaudessa 10 kiloa. Se on ihan Ok sillä ylipainoa ollut. Silti olen voinut suht hyvin tähän asti. Pari kk olen ollut kyllä väsynyt ja väsymys pahenee. Päivisin saatan torkahtaa pari kertaa. Suurin murheeni on yhtäkkinen ruokahaluttomuus. Ei meinaa maistua mikään. Tähän asti olen ollut varsin perso ruoalle. Vatsa täyttyy nopeasti ja tulee sellainen ylikylläinen olo normaalista aterioinnusta. Päivässä pystyn syömään 3 kertaa. Mikähän voisi olla? Mihinkään ei satu...
Voiko minulla olla syöpä?
Anonyymi
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan tietysti olla syöpäkin, mutta kannattaisi ensin tutkia verensokeri ynnä muut verikokeet. Kilpirauhanenkin voisi tuota aiheuttaa. Ei muuta kuin lääkäriin!
- Anonyymi
sä tuut täyteen helpommin koska sun mahalaukku on pienentynyt.Myös masennus voi aiheuttaa ruokahaluttomuutta.Myös kilpirauhanen voi aiheuttaa just väsymystä.Se kannattais testauttaa.
- Anonyymi
Lääkäriin mars, mars...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595