Kyseessä kääpiöluppakorvakani. Kani olisi suunnilleen 6 tuntia (8-14) 60cm x 120 cm kokoisessa häkissä, ja koko loppupäivän isossa huoneessa vapaana. Yöksi taas takaisin häkkiin, suunnilleen 2 tuntia (6-8) saisi olla vapaana huoneessa ennen häkkiin menoa. Olisiko ratkaisussa tarpeeksi tilaa kanille?
Tarpeeksi tilaa kanille?
3
70
Vastaukset
- Anonyymi
"suunnilleen 2 tuntia (6-8) saisi olla vapaana huoneessa ennen häkkiin menoa", tässä siis tarkoitin, että aamulla kani saa olla vapaana 2h ennen kello kahdeksaa. Muotoilin vähän hölmösti.
t. kysymyksen kirjoittaja- Anonyymi
Kyllä varmaankin, jos suurimman osan päivästä ja aamulla saa olla vapaana.
- Anonyymi
Itse en pitäisi noin pienesdä häkissä. Yöllä kanit voivat olla tosi vilkkaita järsiä kaltereita. Kannattaa putää aina huoneessa vapaana tai rajata kanille tilaa vaikkapa kompostikehikoiden avulla. Kannattaa huomioida, että kani on laumaeläin ja tarvitsee lajitoverin, ihmisen seura ei voi korvata sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670