D kuppi ja kostee pillu..haluaisin oikein himokkaan miehen pitämään mua hyvänä.
Saisit oikein kunnolla..
Läski ym haukkumiset ei tunnu missään..joten idiootit älkää vaivautuko😉
Pyöreämpi nainen tahtoo
9
93
Vastaukset
- Anonyymi
Alue pohjois-karjala!!
- Anonyymi
50 mies hyväilee isoja rintoja ja nuolee pillua kunnolla. Itä-Suomi
- Anonyymi
Märkänä kirjoitti:
Niin?
Haluan pitää naista hyvänä, antaa suuta kieltä pitkään nauttien. Siisti puhdas mies olisi tarjolla
- Anonyymi
Pohjois-Karjala on hiukan kaukana tälle illalle. Mutta kerro lisää..
Olen Helsingistä ja menossa kyllä nyt rajan auettua Kainuuseen. Ajankohta vielä vähän auki.- Anonyymi
Märkänä kirjoitti:
Pe iltana käy hyvin...
Kerro itse lisää!!Olen 54-vuotias, hyvin säilynyt mies. Hiukset on päässä, pituutta 186 ja olen hyvässä tikissä. Olen siisti kaveri. Koulut on käyty ja nyt olen etätöissä tämän koronan takia. Vaimoa ei ole enkä sellaista otakkaan (jos nyt ei aivan ihmettä tapahdu).
Millainen sinä olet? Anonyymi kirjoitti:
Olen 54-vuotias, hyvin säilynyt mies. Hiukset on päässä, pituutta 186 ja olen hyvässä tikissä. Olen siisti kaveri. Koulut on käyty ja nyt olen etätöissä tämän koronan takia. Vaimoa ei ole enkä sellaista otakkaan (jos nyt ei aivan ihmettä tapahdu).
Millainen sinä olet?Mä oon vielä paremmin säilyny 43v nainen..
Mies oli ja uutta en ota (jos nyt ei aivan ihmettä tapahdu) :)
Mä oon siisti ja sit mä oon vielä SIISTI!
Puhetta riittää ja naurua..saa mut hiljaseksikin..
Liipalaapa trendihöperöitä en tarvii!! Oikee mies tarvii olla ei mikää vellihousu mikä ei uskalla edes silmiin katsoa!
- Anonyymi
Jonne!! Sinäkö täällä kikkailet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144