Palstan alennustila

Anonyymi

Tällä palstalla ei ole montakaan uskovaista. Sitä vastoin tällä palstalla riekkuu sekalainen seurakunta entisiä vl:iä, uudistusmielisiä ja vapaan suunnan edustajia. He kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa elävää uskoa, mutta eivät tule sisälle.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro mihin pitää uskoa?

• Anonyymi

Mihin itse kuulut?

• Anonyymi

Olen vl.

• Klikkaa nimimerkkiäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vl.

Oletko siis uskovainen?

• Avaus on itseriittoisen ja omahyväisen ihmisen höpö höpöä. Emme me kristityt karsinoihin usko vaan Herraamme ja Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen.
      Jeesus on tie.

• Anonyymi

"Tällä palstalla ei ole montakaan uskovaista" --liityit siis joukkoon !

• Anonyymi

Aloittajan kanssa samaa mieltä. Kannustan uskovaisia kirjoittamaan enemmän tänne! Itse en enää häiriinny härnäävistä viesteistä, vaan asetan ne omaan arvoonsa. Toivon asiallista keskustelua, myös ei-vl:t ovat tervetulleita, jos edistävät rakentavaa keskustelua!

• Anonyymi

Tämä on rakentavaa. Hullut ovat heränneet.

• Anonyymi

Joko teille on selvinnyt vl- uskovaiset ettei kuollut mene taivaaseen? Uskotteko yhä niin ja kuka sellaista on opettanut?

• Anonyymi

Onko ”vain me” oppi rakentavan keskustelun lähtökohta?

• Anonyymi

Nii just!
      Netti on tarkoitettu vain meille ainoille oikeille uskovaisille, vanhoillislestaadiolaisille.
      Ja tänne ei saa tulla laiteilla olevat vanhoillislestaadiolaiset, ei sitten ollenkaan!
      Ja mädät kalatkin saa mennä muualle!
      Ovi-, ikkuna-, katto-, hengitysmaski-, keittiö- ja viemärikauppiaat saa tulla!

• Anonyymi

Tuo kommenttisi kertoo jo paljon omasta sieluntilastasi !! Kukahan olisit noista mainituista: "kauppias" tai joku "laiteilla" olija !?!?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kommenttisi kertoo jo paljon omasta sieluntilastasi !! Kukahan olisit noista mainituista: "kauppias" tai joku "laiteilla" olija !?!?!

Olen vakaasti uskovainen (VL) kaupparatsu. Myyn ovia, ikkunoita, keittiöitä, hengityssuojia, viemäriremontteja jne. (ylihintaan, perävalotakuulla).
        Vanhoillislestaadiolaisuus tuntuu itselleni oikeinkin sopivalta lahkolta. Olen kaltaisteni joukossa : )

• Anonyymi

Samaa mieltä. Kaikki liikkuvat kuvan synnilisyydessä elävät pysykää pois täältä timmiuskovaisen palstalta.

• Anonyymi

Itsensä ylentäneet vellut ovat pahempia kuin ateistit ja pakanat.

• Anonyymi

Monet palstalaiset pitävät alennusta ylennyksenä!

• Anonyymi

raamatuiden mukaan alennetut ylennetään
        eli kun vanhalestaadiolaiset ovat alentaneet kaikki lahkoon kuulumattomat epäuskoisiksi, niin lopulta vanhalestaadiolaiset ovatkin se helvettiin päätyvä joukko ja koko muu ihmiskunta ylennetään eli päästetään taivaaseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe