ei heiltä voi odottaa mitään muutakaan järkevää.
Pakkoruotsin purkamisesta tulee poliitikkojen tolkkutesti - jos edes tätä ei saada aikaan
16
78
Vastaukset
Ei se tule menevääm läpi, mutta ajatus siitä showsta jonmka bajis järjestäisi eduskunnassa ja mediassa, kuinka maalma tuhoutuu jos servise ja tasa-arvo ei toteudukkaan 1:19 suhteessa.
Saisi sHlaagin poloinen :-)- Anonyymi
Menikö edellinen ketju poskelleen, kun aloitit uuden?
- Anonyymi
Tämän kriisin jälkeen pakkoruotsin puolustaminen tulee näyttämää tosi nololta...
- Anonyymi
Ei läheskään niin nololta kuin pyhän pakkoenglannin puolustaminen...
- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
ID-korttiuudistus ja pakkoruotsi ovat yhtä nerokkaita :-)
Kuten Ano Turtiainen/Suomen uutiset asian toteaa:
– Uudistus on ennen kaikkea ideologinen, eikä siten yksimielinen. Anonyymi kirjoitti:
Kuten Ano Turtiainen/Suomen uutiset asian toteaa:
– Uudistus on ennen kaikkea ideologinen, eikä siten yksimielinen.Kukaon AnoTurtiainen?
räkäpää kirjoitti:
ID-korttiuudistus ja pakkoruotsi ovat yhtä nerokkaita :-)
Ehkä uuteen korttiin tulisi laittaa merkintä yksilön pakkoruotsituksen määrästä.
Ja äidinekielenään ruotsia puhuville eri värinen, vaikkapa sini-keltainen kortti, että kunniakansalaisen eroittaa jo kaukaa.- Anonyymi
kusettava_kirkko kirjoitti:
Ehkä uuteen korttiin tulisi laittaa merkintä yksilön pakkoruotsituksen määrästä.
Ja äidinekielenään ruotsia puhuville eri värinen, vaikkapa sini-keltainen kortti, että kunniakansalaisen eroittaa jo kaukaa.På samma sätt som Sven - Håkan och räkäpää ?
kusettava_kirkko kirjoitti:
Ja äidinekielenään ruotsia puhuville eri värinen, vaikkapa sini-keltainen kortti, että kunniakansalaisen eroittaa jo kaukaa.Loistava idea.
Toki tasa-arvoisesti kuten naisten asevelvollisuus, että svenne saisi kuitenkin itse päättää kumman laisen haluaa.Anonyymi kirjoitti:
På samma sätt som Sven - Håkan och räkäpää ?
Kannattaa katsoa X-files.
Mulder on oikeasti hurri?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei läheskään niin nololta kuin pyhän pakkoenglannin puolustaminen...
Englanti on valinnaiskieli, mutta hyödyllinen ja rakastettu.
Anonyymi kirjoitti:
Englanti on valinnaiskieli, mutta hyödyllinen ja rakastettu.
varifrån fynder man en som älskar svenskan?
- Anonyymi
"Elämme sopeutumisvaihetta matkalla johonkin uuteen, - missä joudutaan luopumaan siitä, että kaikki toimii myös ruotsiksi."
- Anonyymi
Opetusneuvokset:
Kielitaitotarpeet ovat muuttuneet radikaalisti – ruotsin kielen pakollisuudesta pitää luopua
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000005116136.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329