Torre on toiseksi suosituin paikka suomalaisille mutta ei ole omaa palstaa. Miksi?
Torrevieja palsta?
3
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä ylläpitoa lisäämään sellainen, ellei yleistä Espanjasta riitä.
Vakiintuneen käytännön mukaan Torrella tarkoitetaan Torremolinos nimistä kaupunkia eteläisessä Andaluciassa. Sieltä se turismi alkoi. Täällä aurinkorannikolla on useita kaupunkeja jotka suomalaisten määrällä mitaten ohittavat suosituimmuudessaan tuon Costa Blancalla sijaitsevan pikkukaupungin.
Suomessa on myös aina kunnioitettu ikiaikaista tapaa jossa ensimmäisellä on tietyt oikeutensa. Siksipä Torre-nimen käyttöoikeus on kuulunut Torremolinokselle jo vuosikymmeniä ennen kuin kukaan suomalainen oli kuullutkaan tuon Costa Blancalla sijaitsevan pikkukaupungin halvoista asunnoista. Torremolinos on ollut myös koko Costa del Solin turismin käynnistäjä, mainittakoon mm kuuluisa hotelli v. 1957 Pez Dorado.- Anonyymi
Torreviejan keskustelu käydään Alicante nimen alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308