Kun ei osata päästää irti exästä

Anonyymi

Olen tässä miettinyt, että mikä siinä on, kun ex puoliso ei osaa päästää irti??
Tässä sivusta seuranneena , kun mieheni ex on alkanut osoittaa kiinnostustaan nyt, kun tietää meidän suhteen olevan syventymässä. Ei kuitenkaan halua miestä takaisin. Samaten ystäväni ei halua exänsä seurustelevat kenenkään kanssa, mutta ei myös halua miestä takaisinkaan. Haluavat vaan pitää otteessaan ja määrällä toisten elämää ja aiheuttaa riitaa...En tajua!

5

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei panosuhde ole takaisin ottamista.

• Anonyymi

En ole sananmukaisesti ex, koska olemme vielä virallisesti naimisissa. Niin kauan kuin olemme naimisissa, panen mieheni kanssa, jos huvittaa. Häntähän nyt luonnollisesti huvittaa. Jos se ei sovi hänen naisilleen, se ei minua kiinnosta.

• Anonyymi

Asia harvinaisen selvä!!! minulla ja sinulla ei sitten ikinä voi olla yhtään mitään!!!sen kun jatkat tota avioliitossa nussimista!!minä poistun Nyt täältä palstalta!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia harvinaisen selvä!!! minulla ja sinulla ei sitten ikinä voi olla yhtään mitään!!!sen kun jatkat tota avioliitossa nussimista!!minä poistun Nyt täältä palstalta!!!!!

Tunnen tekeväni oikein. Ikä painaa. Hän ei ehkä selviäisi yksin. Minäkin kaipaan juttukaveria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen tekeväni oikein. Ikä painaa. Hän ei ehkä selviäisi yksin. Minäkin kaipaan juttukaveria.

Olisit voinut sanoa aikasemmin niin turhaan en olis toivonut!!!en voi muuta sanoa kuin kiitos kun rikoit mun tunteet!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33