Mutta minä järjestän ne. Vaikka kaikki karvialaiset kuolisivat korona virukseen niin ei haittaa.
Karvia-päivät on peruttu
7
703
Vastaukset
- Anonyymi
Oletpa iso kiho.
- Anonyymi
Taidat olla se jolle kaikki johtajat soittavat😝😝🤑
- Anonyymi
Helposti, keräät vaan ne nuket teitten varsilta ympäri Karviaa...
- Anonyymi
Ties, vaikka ens vuonnaki peruuntuis.
- Anonyymi
Järkiratkasu järjestäjiltä. Jo ihan karvialaisia ajatellenki. Toivottvasti rajotukset pysyy loppusyksyy vähint. Kuppilat kii ja kokoontumiskiellot ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkiratkasu järjestäjiltä. Jo ihan karvialaisia ajatellenki. Toivottvasti rajotukset pysyy loppusyksyy vähint. Kuppilat kii ja kokoontumiskiellot ym.
Toivon samaa.
Ja myös sitä, että yrittäjät ajattelisivat muutakin kuin rahaa ja turistituottoja.
Yritetään pitää se korona Karvian rajojen ulkopuolella.
- Anonyymi
Toivottavasti myös kesäteatterien esitykset perutaan ja muut kesän kissanristiäiset.
Aika nopeasti virus leviää jos yksi viruksenkantaja on alle 500 henkilön joukossa. Moniko silloin altistuu tietämättään?
Millä tartuntaketju saadaan kuriin kun nimettömiä ulkopaikkakuntalaisia tulee esityksiin.
Moni kantaa tautia tietämättään-
Nyt näyttelijät sekä ohjaajat, järki käteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670