Opettajani antoi luvattoman poissa olon vaikka olin tunnilla jos joku voisi auttaa niin olisin iloinen jos voitte ilmoittaa jollekin hänestä tätä on tapahtunut ennenkin mutta vain muille
Opettaja antoi luvattoman poissa olon
Anonyymi
3
144
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on töninyt muita oppilaita ja kiroillut
- Anonyymi
Hyvä kun kerroit minä ilmoitan poliisille
- Anonyymi
Mitäpä jos ilmoittaisitkin asiasta opettajallesi? Hän on se, joka tuntimerkinnät tekee ja pystyy niitä muuttamaan. Me emme valitettavasti voi auttaa.
Kyseessä voi olla vaikkapa pelkkä kirjausvirhe, jos opettaja on klikannut väärää ruutua Wilmassa ja poissaolo onkin ollut tarkoitus laittaa jollekin toiselle. Kysy häneltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670