tässä olen jo kauan miettinyt onko olemassa 12-vuotiaalle sähköskootteria joka on hyvä ja edullinen? :) pidätte varmaan minua tyhmänä mut haluan varmistaa tämän asian... ja tietäisikö joku paljon tuon Niu M lite:n ikäraja mahtaisi olla?
onko olemassa edullista ja hyvää sähköskootteria 12v tytölle? (25km/h)
2
524
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy maahantuojalta, mutta veikkaan 16v.
Mielenkiintoinen peli ja luotettava maahantuoja.. Hei!
Meiltä Skandilta löytyy Vetta-sähköskootterit, tässä linkki: https://skand.fi/tuote/vetta-classic-musta/. Vettan 25 km/h versiolla saa ajaa ilman ajokorttia eikä ole ikärajoitusta. Vaikka mitään virallista ikärajaa ei ole, niin olemme yleisesti suositelleet n. 12 vuoden alaikärajaa. Tämä on tietysti aina yksilökohtaista.
Vetta on todella helppokäyttöinen ja lataaminen tapahtuu ihan normaalista pistorasiasta. Plus-mallissa on kevyt akku joka on helppo napata mukaan lukitusta tilasta ja ladata kotona. 25 km/h Vettalla saa ajaa kaikkialla missä saisi mennä polkupyörälläkin. Sitten on erikseen 45 km/h malli joka rekisteröidään mopoksi ja siihen pätee sitten mopon säännöt.
Kerromme mielellämme lisää ja opastamme sopivimman mallin valitsemisessa. Voit olla meihin yhteydessä sähköisesti tai ihan soittamalla 02 480 9060. Meillä on välillä ruuhkaa asiakaspalvelussa etenkin näin alkukesästä, mutta jos emme ehdi heti vastaamaan niin soitamme kyllä aina takaisin päin!
Mukavaa alkanutta kesää toivottelee,
Skand Oy:n asiakaspalvelutiimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423