Osoitus pohjalaisesta rehtiydestä ja suoraselkäisyydestä. Etelä-Suomessa firmoilla helposti usein vilunki mielessä.
IKH palautti 100 000 e
11
126
Vastaukset
- Anonyymi
Tulikohan sinnekkin kakkakirje kuten Palsanmäelle?
- Anonyymi
Joo, hänkin palautti rahat. Kateelliset on nyt varmaan onnellisia?
- Anonyymi
Kylllä julkisuus suoristaa pohojalaisen selänkii.
- Anonyymi
tietty oikein että jotkun firmat saa sen tuen mutta pitäs niiden nyt pikkusen kattoo mitkä...palsanmäen pulju on pyöriny maikkarin tuella jo 5 vuotta ohjelman takia... konehalli kyllä pärjää kun tuo tuontikoneita ja fixaa ja myy/vuokraa
- Anonyymi
Just så!!
- Anonyymi
Monelle tuensaajalle oli yllätys, että nimet julkistettiin. Tämä vaikutti paljon.
- Anonyymi
Ne tuensaajat pitäisi laittaa julkiseen häpeäpaaluun jota näytettäisiin kansalle pikkurahasta
- Anonyymi
Poliisin pitää ottaa kiinni noi johtajat heti, kun eivät ota valtiolta ilmaista rahaa.
Siinä täytyy olla jotain rikollista.- Anonyymi
Kauhajoki on saanut valtiolta VOS 12 - 13 milj eli kolmanneksi eniten Kurikan ja Seinäjoen lälkeen , myös valtion harkinnanvaraista tukea 1 milj . ainoana maakunnassa, joten oli aivan kohtuunlista että tämä korona-avustus jäi ottamatta.
samoja saatanan kieroja paskoja kaikki Utsjoelta Helsinkiin
- Anonyymi
ikh ei kyllä oo rehti eikä suora...samalla lailla tuo paskaa ulkomailta ja pikkusen fixaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423