Mitä mieltä olette nimestä Milja? Onko liian erikoinen? Mikä sopisi toiseksi nimeksi?
Milja
14
3320
Vastaukset
- Gil
Nätti nimi. :) Toiseksi nimeksi vaikka: Elena, Elisabet, Ilona, Irina, Katariina, Kristiina, Maaret, Marika, Marina, Susanna...?
- Nimi-Fani
Milja todella kaunis nimi,eikä mitenkään erikoinen.
Milja Aliisa
Milja Adalmiina
Milja Melissa
Milja Nelli-Noora
Milja Matilda
Milja Sofie
Milja Jemina
Onkos näistä mielestänne mikään kiva? - ...
Tietääkö joku muuten tämän nimen merkitystä? Entäs onko nimi kalenterissa?
- jos..
vaikka katsoisit itse kalenterista.
- nella
ruma nimi.
- Annika.
Milja viettää nimipäiviään 19.5.
- tuulista
Milja Melina?
- miten ois..
Milja Milena?
- nimi
Milja Neelia
- tiitu
Milja on ihan hyvä nimi. ja vanha nimi. mum mummo vainaan nimi oli Milja Aallotar
- äiti
nimi ja kaunis. Ei mitenkään erikoinen, muttei liian yleinenkään. Tiedän yhden jo aikuisen, jonka nimi on Milja ja nyt kaverini aikoo kastaa Miljaksi tyttönsä...
- Anonyymi
Nimeni on milja ja toinen nimeni on sara
- Anonyymi
Vähän niinkuin kiinalainen Mirja. Kävisikö Lilja tai Malja?
- Anonyymi
Milja Fanni Matilda mun nimet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670