Tosiaan... Pelailen paljon ja mietin kannataako se kone sammuttaa kokonaan vai laittaa lepotilaan?
Kannataako tietokone sammuttaa vai laittaa lepotilaan?
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus on sanottu ettei tietokonetta kannata sammuttaa vaan laittaa lepotilaan. Sähkönkulutus vähenee minimiin ja jos esimerkiksi läppäristä sammuttaa latauksen, kunnossa oleva akku pitää koneen valmiustilassa vaikkapa yön yli. Vanha koneeni on n. 8 vuotias ja olen käyttänyt tuota toimintoa, niin kone käynnistyy nopeasti (käynnistys normaalisti tuhottoman hidasta). Nyt hankin uuden läppärin, jossa on SSD massamuisti niin se käynnistyy yhtä nopeasti myös sammutettuna kuin lepotilastakin, joten lienee samantekevää kumpaa käytän. SSD:stä luetaan tietoja molemmassa tapauksessa saman verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657