Voisiko joku aloittaa minun puolestani kampanjan jonka päämääränä on saada TIETÄJÄ presidentiksi? Minä olen suljetulla, ne eivät anna minulle edes puhelinta.
Mutta AAPO LAAKSO on meidän tulevaisuutemme! Hän TIETÄÄ mitä meidän pitää tehdä! Huom. esim. hänen kauaskantava kommenttinsa "jos me vain tiedettäisiin mitä meidän pitää tehdä"
Aapolla on syvällisempiä tietoja yhteiskunnasta ja maailmasta, vierailkaa esim. hänen facebook sivullaan. Hän häikäisee neroudellaan!
AAPO LAAKSO PRESIDENTIKSI!
MUAHAHAMUIAHAHAHMUHAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
AAPO LAAKSO presidentiksi!
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Aapon tunnistaa naamakirjassa siitä että hän esiintyy profiilikuvassa identtisen sisaruksensa kanssa. Heitä on todella vaikea erottaa toisistaan. Pystyykö joku?
- Anonyymi
Samaa mieltä!
Jos maailmassa olisi enemmän AAPOJA olisi maailma suorastaan PARATIISI!
Vai onko sittenkin niin, että kyseessä onkin tyypillinen coinisti = PARASIITTI.............?????????
Tätä pohtikaamme tämän viikonlopun ajan samalla kun vaalikampanja käynnistyy.
Kumpi AAPO on?
Lintu vai kala?
Onko seuraava ylistetty, pelätty ja kunnioitettu MAAJHTAJA jopa?
Elämme huikean jännittäviä aikoja ihmiset. - Anonyymi
Ihana yhdistelmä onecoin huijari ja vihreän aatteen kannattaja!
Heh, melkeinpä löydän linkolalaisia (RIP) piirteitä hänen "ajatusmaailmastaan". Lainausmerkit siksi, että sellaisen olemassaolo on meikäläisittäin kyseenalaista.
Oikeasti hän lienee jonkinlainen paikallinen kylähullu tms. Näitä kaikkia taivaanrannanmaalaireita yhdistää se ettei heidän perimmäisistä ajatuksistaan tai tarkoitusperistään pääse mitenkään selville.
Tai ehkä edellämainittu johtuu siitä, ettei heillä sellaisia ole ...
MUIAHAHAMUAHAHAHMUUHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Avotampio_ kirjoitti:
Heh, melkeinpä löydän linkolalaisia (RIP) piirteitä hänen "ajatusmaailmastaan". Lainausmerkit siksi, että sellaisen olemassaolo on meikäläisittäin kyseenalaista.
Oikeasti hän lienee jonkinlainen paikallinen kylähullu tms. Näitä kaikkia taivaanrannanmaalaireita yhdistää se ettei heidän perimmäisistä ajatuksistaan tai tarkoitusperistään pääse mitenkään selville.
Tai ehkä edellämainittu johtuu siitä, ettei heillä sellaisia ole ...
MUIAHAHAMUAHAHAHMUUHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!Juuri näitä kylähulluja tuntuu mahtuvan coinisteihin poikkeuksellisen paljon. He jaksavat julistaa sanomaa tohkeissaan eivätkä edelleen ymmärrä olevansa mukana likaisessa huijauksessa.
Surullista tavallaan, eikö näitä ihmisiä saada holhoukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046