miksi sitten Suomi on tuhottu EUn vuoksi ja sitä pidetään väkisin loiskerhossa?
Vallassa oleva osaamaton sakki on unionin linjassa ja ansiosta. Korruptio on EUn tapa toimia.
Vähemmistö halusi Suomen unioniin ja kommunismiksi
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kansallisvaltiot eivät enää aikoihin ole itse päättäneet asioistaan. Pieni ydinryhmä suurpääoman edustajia on johtanut maailmaa jo kauan.
Valitettavasti voimme vain vikistä, jollemme tartu aseeseen. - Anonyymi
EU on vaiheessa kauppasota.
Koska eu on muodostettu väkisin. - Anonyymi
Jo on taas halpispersuilua.
- Anonyymi
sitähän se, no persuilla on kouluja käymättömänä vähän eri matematiikka kuin muilla, ne luulee olevansa 20% kannatuksellaan enemmistö tässä maassa.
siinähän se ,Perussuomalainen TOLKUNIHMINEN käyttää harkintaa, kokemusta=maalaisjärkeä, siis OMAAjärkeään, ymmärtää myös kyseenalaistaa asioita, joita kuulee, tämä kaikki toimii itsesuojeluvaistona. Siinähän se, mutta te eu-pösilöt ja vihervasurit, olette meloneja JA SEN LISÄKSI pidätte itseänne muita viisaanpina, onko ihminen viisaampi , jos se esim. opettelee koulutehtäväsä ulkoa. TE typerykset kuulutte tähän ryhmään , jotka ovat kirjanoppineita, EI MITÄÄN mahdollisuutta oman järjen käyttöön.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Huvittavaa öyhöpersuilua.
- Anonyymi
Arvoisa Likinäköinen. Jopa persuissa on varmasti tolkun ihmisiäkin, mutta ne persutollukat, jotka vouhottavat aamusta iltaan mamuista, eivät ole tolkullisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittavaa öyhöpersuilua.
Perustele asiallisesti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvoisa Likinäköinen. Jopa persuissa on varmasti tolkun ihmisiäkin, mutta ne persutollukat, jotka vouhottavat aamusta iltaan mamuista, eivät ole tolkullisia.
Eli enoja on saatava suomeen lisää !!?
- Anonyymi
Persutko käyttävät järkeä? Älä naurata! Persu ei ole järkevää nähnytkään! Me järkevät ihmiset vastustamme persuja ja persuilua! Persuja kannattavat vain elämänkoululaiset ja juopot, eivät muut. Koska minä en ole elämänkoululainen enkä myöskään juoppo, en kannata persuja.
- Anonyymi
Sellainen muistikuva on että demari Lipponen valehteli ummet ja lammet EU:n eduista ja sai valheillaan äänestysprosentin juuri ja juuri menemään yli 50.
Äänestämättä jättäneitä ei tietenkään laskettu.
Joka tapauksessa EU:iin halusi alle puolet suomalaisista. Nyt kuitenkin kaikki joutuvat kärsimään siitä. Jotkut käyttävät jotain pieniä etuja hyväkseen. Ja niistä valtiovalta jatkuvasti ruikuttaa, etenkin siitä että suomalaiset käyvät ulkomailla ostoksilla ja vievät rahansa sinne.
Kun niitä EU-etuja ei valtiovalta haluaisi kuin eliitille. Tavalliselle kansalle EU:sta pitäisi riittää jäsenmaksun maksaminen. - Anonyymi
Aloittaja on ymmärtänyt kommunismin väärin. Tiedon puute on tyypillistä etenkin koulupudokkaille.
- Anonyymi
Onko sulla jotain koulupudokkaita vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jotain koulupudokkaita vastaan?
Ei ole, kunhan vaan totesin heidän olevan älyllisiltä lahjoiltaan heikkoja, ja sen vuoksi populistien ja muiden valehtelijoiden vietävissä. Sopivat kyllä varastomiehiksi ja muihin hanttihommiin.
- Anonyymi
SOTea ei olisi ikinä toteutettu näin itsenäisessä Suomessa.
Ei ollut tarvetta, kun TH oli toimiva ja suht edullinen
kansallisesti rahoitettavaksi.
Nythän se vasta on kallis ja huono. - Anonyymi
Sanotaan että eu suojelee merimetsot kaikki haitta metsot saa hävittää Suomihan ottaa liian vakavasti EU asetukset
- Anonyymi
Paskat ne muualla välittää eu joku asetus senhän on kusetus
- Anonyymi
Suomen hallitus on korruptoitunut, punahuuli hallitus, täysin osaamattomia viisikko vasureita.
- Anonyymi
Onko kaalisoppa Pietarissa kylmää?
- Anonyymi
Oliko kaalisoppa Moskovassa mennyt huonoksi, kun pitää toistaiseksi oikein toiminutta hallitusta väittää korruptoituneeksi ja osaamattomaksi?
- Anonyymi
Sauli Niinistö ja Paavo Lipponen veivät suomen EU,hun petoksella..
- Anonyymi
Lipponen oli oppositiossa ja Niinistökään ei ollut muistaakseni Ahon hallituksessa ministerinä.
- Anonyymi
Itse asiassa Suomi ei ole kommunistinen. Tulevaisuudessa ky llä tulee olemaan, sillä sosialismin nousu on väistämätöntä.
- Anonyymi
Kommunistinen Suomi on ainakin oma ihanne-Suomeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329