Miksi työntekijoitä mansikkapelloille haetaan mm. Duunitorissa välitysfirmojen kautta. Voisi maksaa parempaa palkkaa, kun välittäjä ei vedä välistä, omaan pussiinsa. Siellä on muutama tila hakemassa itselleen työntekijöitä ja paljon välitsfirmoja? Sitten valitetaan juorulehtien palstoilla, ettei saada työntekijöitä. Pitäisi uskaltaa hakea omilla kasvoillaankin, Voisi tuottaa tulosta paremmin, kun jonkun epämääräisen hakufirman kautta.
Eläkeläinen töitä vailla (hyväkuntoinen sellainen)
Mikä idea työntekijähaussa
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse ollut hommissa välitysfirman kautta ja olen myös myöhemmin vuokrannut tekijöitä omalle yritykselleni. Välitysfirmojen toimintaan olen erittäin tyytyväinen. Maksavat samansuuruista ja jopa parempaa palkkaa ja jos työt loppuvat, hommaavat uuden työmaan tilalle. Yrittäjällä jää hakuprosessi ja työnantajariski pois. Todelliset kulut eivät ole yrittäjällä sen suuremmat, kuin omasta työntekijästä. Suosittelen muillekin!
- Anonyymi
jeah... mutta työntekijän motivaatio?
- Anonyymi
Hakuprosessi..tee ilmoitus te sivuille ja siinä kaikki...onko vaikeeta vai onko viljelijän osaaminen risukarhi tekniikan tasolla.
- Anonyymi
Ei välitysfirma järjestä heti korvaavaa työtä. Ja jos on hiljaista voi joutua kesken päivän töistä pois.kokemusta on, toiselta paikkakunnalta tosin. Ei ole työntekijää kohtaan välitys firmat kovinkaan kannustavia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647