Oli tilanne mikä tahansa, niin jos koira alkaa haukkua, tai omistaja ei siitä pidä; tai pysty pitämään koiraansa hallinnassa, niin sitten jokin on pielessä.
Koira myöskin lukee omaa omistajaansa, hänen mielen ja tunnetilaa, joten myöskin käyttäytyy hänen antamansa esimerkin tavoin.
Joitakin huomioita olen tehnyt joistakin koiranomistajista. Viimeisimmän huomion tein Kasurilanmäen lähettyviltä. Omistaja on unohtanut aivan täysin oman koiransa kouluttamisen; ja miten koiran kanssa oikeasti kuljetaan. Koira, eli lemmikki kyllä hommataan, mutta koulutus ja kaikki siihen liittyvä unohdetaan aivan täysin.
Myöskin jotkin koiran lenkittäjät pitävät kuljetushihnaa aivan liian pitkällä, jolloin se aiheuttaa vaaratilanteita takaatulevien pyöräilijöiden kohdalla.
Jos hankkii lemmikin, niin kannattaa panostaa oman lemmikin kohdalla hyvään kouluttamiseen, ja myöskin siihen, että koira pitää siitä, että saa nuuskia tienvierustoja. Joten myöskin hyvää kärsivällisyyttä tarvitaan lemmikin ostajan kohdalta. Jos sitä ei ei ole, tai löydy, niin silloin ei pidä hommata lemmikkiä.
Omille lemmikeille, eli koirille ei tarvitse, eikä pidä huutaa
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850