Suositelkaa skootteria 15v tytölle. Ei tarvitse pystyä virittämään, mutta luotettava pitää olla että ei tarvitse kokoajan käyttää huollossa. Pitää olla 4-tahti.
Suositelkaa skootteria!
6
205
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköskootteri ei kylläkään ole 4-tahti, mutta se on luotettava ja edullinen ajaa. Keeway esim.
- Anonyymi
Nettimoto sivuilta löytyy myös käytettyinä.
- Anonyymi
Meillä olis Peugeot Kisbee joutavana, ei oo tullu ilmotusta vielä laitettua...
- Anonyymi
Yamaha hyvä ja luotettava, mutta varmaankin kallein.
Hei!
Voisiko sähköskootteri tulla kyseeseen? Sähköskootterit ovat helppohoitoisia ja vielä paljon hiljaisempia kuin 4-tahtimopot. Meiltä Skandilta löytyy esimerkiksi Vetta-sähköskootterit, tässä linkki: https://skand.fi/tuote/vetta-classic-musta/
Vetta on todella helppokäyttöinen ja lataaminen tapahtuu ihan normaalista pistorasiasta. Plus-mallissa on kevyt akku joka on helppo napata mukaan lukitusta tilasta ja ladata kotona. 25 km/h Vettalla saa ajaa ilman ikärajaa kaikkialla missä saisi mennä polkupyörälläkin. Sitten on erikseen 45 km/h malli joka rekisteröidään mopoksi ja siihen pätee sitten mopon säännöt.
Kerromme mielellämme lisää ja opastamme sopivimman mallin valitsemisessa. Voit olla meihin yhteydessä sähköisesti tai ihan soittamalla 02 480 9060. Meillä on välillä ruuhkaa asiakaspalvelussa etenkin näin alkukesästä, mutta jos emme ehdi heti vastaamaan niin soitamme kyllä aina takaisin päin!
Mukavaa alkanutta kesää toivottelee,
Skand Oy:n asiakaspalvelutiimi- Anonyymi
Vespa on tyylikkäin peli tytölle ja siitä ei myöskään laatu paljon parane.
Helppo ajaa rantasandaalit tai korkkarit jalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308