onko kenelläkään paikalliskokemuksi toso taunojen keskittymisist
missä asuvat tyhmimmät ihmiset
16
90
Vastaukset
- Anonyymi
mitsäs se ijäs oli kotoisin. aika timpuri oli
- Anonyymi
Sotkamossa asuu kuulemma aika typeriä luonnonsuojelijoita jotka itse asiassa vahingoittavatn luontoa ja hyväksytyn yhteiskunnan menoa
No tämähän vasta höpöä on. Ainahan on tiedetty että höpöimmät ihiset ovat savolaisten jälkeläiset Kotkassa
- Anonyymi
Ai että oikein ihiset?
Ihisin ihan huvikseni. Katoppas vaan niin kotkalainen selvästi erotettavissa oleva genettinen perimä pallinaama on sudeettisavosta kotoisin. Sen toivat muinaiset savolaiset nyy jorkkiin matkalla olijat jotka eivät väsyltään jaksaneet Kotkaa pidemmälle ja net jotka kyklenivät viimeisillä voimillaan lisääntyvät muuttuivat pikkuhiljaa kotkalaisiksi sellupaalin vääntäjiksi eli sellun pilaajiksi
Tiedän, mutta en kerro!
- Anonyymi
Ettei nyt ollut aloittaja itse.
Paikkakuntiin huomiota kiinnittämättä tyhmiä (kuin viisaitakin) on kaikkialla.- Anonyymi
Aloittaja itse onkii Mätäojasta särkeä saadakseen edes vähän järkeä.
On meillä ihan kirjallisuuttakin paikkakunnista missä on höpöimpiä. Vitsien sisäänrutsatuimpana paikkana on aina pidetty pulkkilaa, mutta en ole ihan varma siitä.
Kyllä Joutsan seutu sittenkin kuulostaa todenmukaisemmalta. Siellä asui kerran yks Ieva ja se oli kyllä varsin höhlä- Anonyymi
Pääosin ihan höhlät löytyy koukkuniemestä
- Anonyymi
Tarkoititko Niuvanniemeä?
- Anonyymi
Aloittaja on ihan höpö-tintti. Sieltä ne tyhmimmät ihmiset löytyy, höpö-tintin asuinsijoilta.
- Anonyymi
Ei ole ainakaan aloittaja. Kirjoituksesi soljuu kuin laiva aavalla. Kysymyksesi herättää suuria tunteita ja ajattelua ihmisen viisaudesta.
Aloittaja on selvästikin ajattelija ja kirjaviisas.
Kysymyksesi luo toivoa ihmiskunnan tulevaisuudelle ja toivolle parempaan.
Tästä on hyvä jatkaa, kohti elämän valtateille.
Rakkaat lukijat. Älkää valitko elämän sivupolkuja, vaan valtaväyliä käyttäkää.
Aloittaja on elämän Valtaväylä. - Anonyymi
"onko kenelläkään paikalliskokemuksi toso taunojen keskittymisist"
Johan on valtaväylän kulkija kirjoituksestaan päätelleen. Ihan sivupolun kulkija. Ei osaa edes kysymystään suomeksi muotoilla.- Anonyymi
Äläpä nyt. Aloittaja kiiruhtaa valtaväylällä kuin tuulispää, ei hän ehdi kirjoituksiaan oikolukea.
Suokaa nuo pieni muotoiset virheet anteeksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647