Karvojen kasvu, tuo murrosiän tukipilari heti äänenmurroksen jälkeen. Minkä ikäisenä teillä on alkanut kasvamaan parta? Oliko kokemus yhtä hämmästyttävä kuin seuraavassa sketsissä: https://www.youtube.com/watch?v=hZJHRmrhOgw
Vai pääsittekö yli ilman sen kummempia mietteitä?
Karvoitus naamassa
Anonyymi
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoi kasvamaan 17 ikäisenä, nyt ikä 18
- Anonyymi
Ikä nyt 16 ja alkoi kasvamaan 14v kesäisenä. Aluksi tuntui ettei kasva millään vaan tuli sänki, nyt alkanut vähän paremmin kasvamaan mutta ei edelleenkään mikään metsuriparta. Hauska video, onneksi ei noin käynyt.
- Anonyymi
Ei ole kasvanut vielä minulle eikä veljellenikään. Minä 17 ja veli 25
- Anonyymi
Ei kasva, ikä 17
- Anonyymi
Sänki kasvaa, ikä 14 ja ei ollut noin häkellyttävä sentään.
- Anonyymi
14v alkoi kasvamaan. Joka kuukausi leikkaan.
- Anonyymi
Ei kasva ja ikä lähelle 18, luultavasti babyfacena loppuelämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657