Sano minulle missä Euroopan Unonin maassa myydään taloja alle
10 000 euroa? Osakehuoneistoja 5000 euroa WAU WAU .... Maa alle
1000 euroa hehtaari ja jopa 200 euroa hehtaari... missä missä muualla missä ?
Missä Euroopan maassa on oikeasti niin kurjan ja köyhän näköistä, kuin
suomen junttiloissa ja ihmiset rääsyissä ja ei edes pankki joka päivä auki ???
Jos Jätkä elää oikeasti noin kurjasti junttilassa ... Ja tuolla hintatassolla huh huh
moniko voi edes käydä parturissa tai kahvilla kahvilassa edes kerran kuussa ?
kahvikuppi onko tortun kanssa liki 10 euroa ... hei ja olut ja viina ja Bensa hei ?
Tajua jo Juntti Puntti persu, että Ei EU ole sinun ongelmien syy, vain sinun suomi
mulkvistit jotka jakaa sitä rahaa... EU on määränny sinulle minimitulon 776,-
euroa käteen asumiskulujen jälkeen, jotta saisit edes ihmisarvoisen elämän ja
sakot huh huh ... Ajappa polkupyörällä ilman valoja tai kissan silmää ....
Kuka sinunkin Etu ajattelee, muut kuin ihmisoikeusjärjestöt. KUKA ?
Persuko on luvannut antaa sinulle rahaa vai ? Ehei... Ne on luvanneet devalvoida
ja silloin sinä raukka kurja et saisi edes sitä kaupasta mitä nyt saat tajua jo !
Sano minulle Juntti puntti Persu.... Missä on euroopan kurjinta ?
3
<50
Vastaukset
Kerron rehellisesti, että ostin suomesta huutokaupasta pari kultakelloa
ja yritin myydä niitä pois, sitten vähän kalliimmalla ei mennyt kaupaksi.
Yksi yritti ostaa, mutta ei kuulunut rahoja ja se homma jäi siihen, olisi
voinut noutaa myös.
Maksoin niistä noin 200 kappale ja myin ne reilu vuosi sitten Thaimaassa
ja sain niistä toisesta 10 000 THB ja toisesta oliko 14 000 THB ... eli käteen jäi
vähän voittoa provikan jälkeen, vein ne paikalliseen huutokauppaan.
Ei ole maailmassa enään tavaraa mitä voi tuoda suomeen ja myydä voitolla.
Ei ole ... siis kulutustavaraa... roskaa ja kakkaa. Mutta ... stockmxxx you know,
Suomen ihmiset on vajonneet, niin köyhiksi, että ne ei itse sitä edes tajua ja
siksi poliittiset mulkvistxxx tekee provoja uutisia vaikka Bulgarian mustalaxxxx.
Tapasin aikaisemmin kaverin Pattayalla ja se oli ostanut elektroniikkaa ja
sanoi, että suomessa saan enemmän näistä... Sanoin, että katsotaan nyt
heti netistä miten kävi.... Voi voi voi.. Meni pitkäksi.- Anonyymi
En tiedä mistä ammennat tietosi, mutta se on kuitenkin selvää, että tästä maailmasta ne eivät ole peräisin. En tiedä minkälaisessa maailmassa elät ja mistä se syntyy, mutta se on kuitenkin selvää, ettei se ole se sama reaalimaailma, jossa me monet muut elämme. En tiedä motiivejasi ja toimintasi ydintä, mutta se on kuitenkin selvää, että yrität asettaa väkivaltaisesti itsesi muiden yläpuolelle vaikka tarinoittesi virittely ja värittely syö sinulta kaiken uskottavuuden. Jos sinut pitäisi löytää, emme suinkaan katsele ylöspäin, vaan kaivelemme pohjalietettä, nähdäksemme mikä siellä oikein ryömii ja mölyää.
Tuossa on se provo... Katso itse, onko niistä kuvista poistettu värit ja osa
taloista ja mitä niissä kuvissa todellisuudessa on ... Ja huomaa teksti ??
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f9a6e082-5fa9-4c90-8e91-476d6f4dfccd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154