Ja huomannut erehtyneesi.. Tai ollut jotenkin muuten että mitä hittoa ja seonnu?
Ootko luullut jotain toista häneksi?
9
54
Vastaukset
Todellakin... Kysy vain kuinka montaa ja kuinka monta kertaa:) Mä näin kaikissa vain hänet, kirjaimellisesti, pahimpana eli parhaimpana aikana. Mahtoi siinä muilla olla naurussa pitelemistä.
- Anonyymi
Olen kyllä erehtynyt ja olen seonnutkin muutamaan otteeseen. Mutta niistä on selvitty.
- Anonyymi
Juu juu. Mutta tässä sekoilussa sekä itsensä ulkoistamisessa on onnistunut moni muu huomattavasti paremmin.
Eivätkä ole edes päästään sekaisin. - Anonyymi
On ole seonnut. Välillä erehdyn vaikka yhtä vaan haluan.
- Anonyymi
Kaikki me haluamme vain sitä yhtä. Olen mennyt varovaiseksi kirjoitteluissa, kun sieltä sataa vaikka mitä paskaa niskaan, vaikka kaipauksestani yhteen hyvään naiseen olen yrittänyt mitä hienoimmin riveille tulkita. Livessä aion hänelle kertoa, lyököön vaikka poskelle. Parempi sekin, kuin jäädä loppuelämäksi epätietoisuuteen. Tämä nyt tästä. Lykkyä tykö teille hyvät palstalaiset.
- Anonyymi
Samat mietokset täällä.
- Anonyymi
Samat mietokset täällä.
- Anonyymi
No näin voi sanuä
Että en..
Joskus aikoinani
Tunsi kyllä vaikka mitä
Mutta sama kuova vuan toistuis
Onhan se nähty
Miäluummin yksin poissä
Pelistä tai pimeästä kuin vellovva muitta mutkittä
Puolissään
Ja huolissään??.
,,,,, - Anonyymi
Minä kyllä sekoitin ammoisina aikoina hänet johonkin toiseen samannimiseen. Siinä vaiheessa, kun erehdykseni selvisi, olin helpottunut kun alkuperäinen hän ei ollutkaan pleijeri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906