Mikä saa uskomaan näin?
Kuka uskoo, että pakkoruotsi on ok ja pakon kriitikot pahoja?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika jännää, että avoimesti tunnustat palstan olevan itsellesi vain tapa päästä kiusaamaan "fennoja" eli meitä, jotka haluamme lapsillemme ja lastenlapsillemme mahdollisuuden vaihtaa ruotsinopinnot muuhun, heille tärkeään.
Samaan aikaan kylvät palstalla syytöksiä siitä, että "fennot" lietsoisivat vihaa ja olisivat kaikin tavoin pahoin aikein liikkeellä.
Tuntuu siltä kuin projisoisit omat asenteesi "fennoihin"- Anonyymi
Kyllä se fennojen taipumus viharikoksiin on tunnustettu myös poliisijohdon ja SUPO:n raporteissa...
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se fennojen taipumus viharikoksiin on tunnustettu myös poliisijohdon ja SUPO:n raporteissa...
No sieltä tuli toinen tuttu, vai onko kyseessä sivupersoona...
Onko logiikka palstan häirinnälle se, että koska pakkoruotsikeskusteluun etsiytyvä on aina fenno ja fenno on aina paha, niin pakkoruotsikeskustelussa saa häiritä ja riekkua niin maan perusteellisesti? Ja SUPOkin siunaa.
Millaiset motiivit on tulle tänne vain häiritsemään keskustelua, jossa halutaan purkaa ruotsin perusteeton ja haitallinen pakollisuus?
Millaiset motiivit on kieltäytyä kuuntelemasta niitä, jotka pystyvät kertomaan ruotsipakon vaikutuksista arjessa?- Anonyymi
Minäkin haluaisin tietää.
- Anonyymi
Esim. Helsingissä uskotaan vahvasti pakolliseen ruotsiin:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1249096- Anonyymi
Jutussa poliitikot on pantu puhumaan liturgiaa pakkoruostista.
Helsingissä, monikielistyvässä Helsingissä ei tosiaankaan kaivata pakkoruotsia vaan valinnaisuutta ja yksilöllisten kielitaitojen kunnioitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440