perusasioissa puhelut,viestit,sähköposti, valtti on juuri sopiva 5,8" koko, sopii paremmin korvalle ja satunnaiseen netin selailuun, edes iphonen hinta ei saa laitteen sekavuutta toimimaan loogisesti.
Halppis Nokia 2.2 rökittää uuden iPhone SE
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minun Nokia Asha 300 päihittää mennen tullen kaikki iPhonet. Sopii taskuun ja käteen. Ja toimii oikeasti puhelimena.
- Anonyymi
Eikä akkua tarvitse ladata kuin pari kertaa viikossa. Puhelimella voi puhua samalla kun käyttää älylaitteita.
- Anonyymi
Palataan 5 vuoden kuluttua asiaan.
- Anonyymi
COUNTERPOINT-TUTKIMUS
Nokia-puhelimet ykkösenä ohjelmistopäivityksissä ja tietoturvassa
Nokia-älypuhelimiin kuuluu kahden vuoden ohjelmistopäivitykset ja kolmen vuoden kuukausittaiset suojauspäivitykset. Tähän lupaukseen sitoutumisen ansiosta puhelimemme sijoittuivat ensimmäiselle sijalle ohjelmistopäivityksissä ja tietoturvassa peitoten muut älypuhelinvalmistajat. Lue lisää Counterpointin tutkimuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635