Mitä mieltä olette Ukraina -Tanska pelistä, ajattelin pelata Tanskaa.
Kommenttia..
Ukraina- Tanska mitä mieltä?
5
420
Vastaukset
- Realisti
Ukraina mun mielestä suosikki tähän otteluun, mutta moni seikka puoltaa myös vähämaalista tasuria. Ukrainalla Scheva ei pelaa tai on ainakin puolikuntoinen, ja Tanskalta puuttuu Laursen, joka on pelannut tähän mennessä hyvin. Odottelen tähän vähän maaleja, ehkä Ukrainalle 1-2 ja Tanskalle 0-1. En usko Tanskan voittoon, mutta en pelaa tähän kohteeseen henkkoht mitään.
Vieraissa voittaa.Ei se mahdotonta mutta en pelais Tanskaa.
- Ilpo
Vältin kohdetta. Tanska ollut vieraissa kohtuu kesy. Ukrainalla tiettyjen "avain"pelureiden loukkaantumisia ja koutsikohu. Ukraina aina paha kotonaan. Tasuri ja ykkönen ?
- Realisti
Kaivelin netistä itsekin, ja kattelin muista foorumeista taas, että Ukrainalla saattaa olla pieniä kokoonpanohuolia. Tämä ehkä sitten vähän puoltaisi Tanskan pelaamista, mutta omalta osalta jätän silti väliin.
- Tanskafani
Minä pelaisin tasuria tai Tanskan voittoa. Tanskalla on pienoisia paineita, jos ne ei pääse jatkoon tänä vuonna, se olisi katastroofi heille. He kun ovat aina olleet jatkossa näistä eristä pitkän aikaa, en nyt muista lukuja tarkkaan. Silti pelaisin voiton Turkille ja tasurin/voiton Tanskalle... ja siten muistaakseni Turkki menisi jatkoon, jos Tanska häviäisi tai pelaisi tasurin. Sekavaa, sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046