Miten avoimesti eräät kiukuttelevatkaan, kun suomalaiset eivät suostu palvelemaan

heitä ruotsiksi. Suomalaiset haukutaan tyhmiksi ja laiskoiksi...

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä herrakansaksi itsensä tuntevat ymmärtävät vähän madaltaa äänenpainoja valittaessaan, ettei nykyisin saa enää kunnon palvelusväkeä. Jotkut eivät osaa hävetä.

• Suomalaisten kutsuminen fennoiksi (muka koskien vain niitä, joille pakkoruotsi ei maistu, mutta heitähän on Reiskan mukaan ainakin 75% suomalaisista) ja sitten estoton fennojen haukkuminen on uskomaton keino kuuluttaa rasismia ja kuvitella, ettei se ole sitä.

• Eiköhän haluttomuus lukea itselle turhaa kieltä ole vain älykkyyden merkki.

• Anonyymi

Totta, ajatteleva ihminen vaatii perusteita. Pakkoruotsille ei perusteita ole.

• Anonyymi

Ainoa henkilö, joka on minua, suomenkielistä, täällä haukkunut tyhmäksi, on kielifennomaani itse. Kielifennomaani on kyseenalaistanut kykyni oppia vieraita kieliä ja kykyni menestyä elämässä - "kun on se pakkoruotsi".

• Anonyymi

Sinua ei kielletä - mutta ketään ei pidä turhalla kielellä pakottaa. Se onkin tyhmää. Et ehkä ole ymmärtänyt, miksi olet saanut kritiikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua ei kielletä - mutta ketään ei pidä turhalla kielellä pakottaa. Se onkin tyhmää. Et ehkä ole ymmärtänyt, miksi olet saanut kritiikkiä.

Kuka pakottaa ketä? Olet sekaisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka pakottaa ketä? Olet sekaisin!

Pakkoruotsin kannattaja pakottaa - muita.
        Pakkoruotsi on useimmille turha - turhalla kielellä on tyhmää pakottaa.
        Pakkoruotsin kannattajalle tulee väistämättä lunta tupaan - jos kannattaa tyhmyyttä...

• Anonyymi

Ei pidä sotkea äärifennomaania suomalaiseen. Ne ovat eri asioita.

• Suomalaisista 74% halusi viimeisimmässä laajassa selvityksessä pakkoruotsin heti pois, eivätkä useimmat lopuistakaan olleet nykyisen laajuisen pakon takana.

Jopa Reiska arvioi, ettei 75% suomalaisista osaisi ruotsia, ellei sitä pakolla vaadittaisi.

Joten pakkoruotsin kriitikon ja suomalaisen voi hyvin samaistaa.

• Anonyymi

Suomalaiset ovat fiksua kansaa, joka ymmärtää myös sen, että työpaikoilla palvellaan asiakkaita ja halutaan yritysten menestyvän. Ei suomalaisille voi syöttää tällaista pajunköyttä, mitä fennomaanit tekevät.

• Anonyymi

>>>>> Ainoa henkilö, joka on minua, suomenkielistä, täällä haukkunut tyhmäksi, on kielifennomaani itse. Kielifennomaani on kyseenalaistanut kykyni oppia vieraita kieliä ja kykyni menestyä elämässä - "kun on se pakkoruotsi".

Hyvin sanottu. Kielifennomaani sotkee itsensä suomalaisiin.

Äärifennomaani sai kyllä jonkinlaisen mahdollisuuden ja tekaisi puolihuolimattomasti jonkinlaisen aloitteen. Aloite keräsi 2500 nimeä, joka siis kuvastaa aivan täydellisen onnetonta viritelmää!

Kesäisten kulkukissojen syksyinen suojelupalvelukin sai enemmän kannatusta. Aloitteen epäonnistuminen kansan joukossa on tuonut fennolle tosi paljon pahaa oloa - 99,96 % kansasta vain oli parempaakin tekemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe