Svekot nostavat ketjua, jossa suositellaan muille poistumista elämästä oman käden kautta

Kyse on palstan vakiokirjoittajasta ja hänen Heikinheimon mallistaan. Miten alas voidaan vajota?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea tietää, miten paljon uhkauksia ym. vastaavia kirjoitellaan. Minun tiedossa on aloituksessa mainittujen itsemurhatoivotusten lisäksi kaksi uhkausta, joista toinen sisälsi äärimmäisen väkivaltaista kielen käyttöä (ruotsiksi).
      Myös ruotsinkielistä mielikuvamässäilyä köydenpätkästä, äyskäristä ja veneestä, ja etteikö voisi hieman avittaa....
      Muutama päivä sitten moderaattori poisti yhdestä ketjusta svekomaanin suomen kielellä tekemän uhkauksen ja siivosi samalla palstan ruotsinkielisen häirikön em. erittäin rajun uhkauksen hieman siistimmäksi.

• Siis oletettavasti aikuinen ihminen ja uhkailee kielipolitiikan nimissä niitä, jotka eivät halua pakkoruotsia?

• En ole nähnyt pakon kriitikkojen uhkailevan ketään täällä. Päinvastoin, on yritetty olla mahdollisimman asiallisia, vaikka rapa lentää toiselta puolelta.

• Pakon puolustajat näyttävät, että he pyörittävät tätä palstaa. Ruotsinkielisiä avauksia nousee - ilmeisesti joku vain nostelee niitä, mitään keskustelua tai asiaa ei ole. Samalla nostellaan mammuttiketjuja, joiden otsikoissa on jokin herja pakkoruotsin kriitikoille.

Jotain hyvin outoa palstan pakkoruotsin puolustajissa on. Aggressio on käsinkosketeltavaa.

• Anonyymi

Vihamielistä, organisoitua, maanista.

• Agressio nousee kun tajuaa että ruotsi tulee katoamaan Suomesta enemmin tai myöhemmin.

• Sven-Håkan kirjoitti:

Agressio nousee kun tajuaa että ruotsi tulee katoamaan Suomesta enemmin tai myöhemmin.

Mutta englanti ei, ja sehän meidän Peppulia ahdistaa :-)

• Anonyymi

Tämä huolestuttaa

• Anonyymi

Täällä on palstalla nostajia tälläkin hetkellä.

Kertokaa nyt, mitä oikein ajattelette!

• Anonyymi

Ihan hiljaa ovat ne, jotka tätä ketjua edelleen nostavat.

• Anonyymi

Taas nostellaan. Näinkö puretaan omaa pettymystä siihen, ettei pakkoruotsilla ole kannatusta.

• Anonyymi

Selvästi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe