Mä olen joksus miettinyt mitä muijani sai kun tapaili naimisissa olevaa miestä, suhde kesti noin kolme kuukautta ja tapasivat yökerhossa ja ilmeisesti olivat jo samana yönä miehen luona. Kielsi suhteen olleen intiimi suhde, no mitä se intiimi suhde on, ei siis yhdyntää mutta muuta kuhertelua. Kerroin tapauksesta yhdelle hyvälle naispuoliselle ystävälle joka myös pettänyt miestänsä aikoinaan ja erosivatkin. Nainen kysyi et uskotko tosissas puolisoos et ei ole nainut miestä, varmasti on paneskellut ei sitä sellaisissa vaatteissa ja meikeissä kahvilla käydä. Muija tosiaan meikaili kovasti ja aina suihkussa tapaamisen jälkeen ja väitti käyneensä tuttöjen kanssa kahvilla. Mä kysyin suoraan oletko pannut miestä, silloin puoliso sanoi et mies olis halunt seksiä hän ei kun ollaan vielä yhdessä, no sotkut selvitettiin ja elämä jatkui. Mitä puoliso sai jos kerran ei munaa halunnut, en ihmettele et mies halusi seksii, L koon nainen, hyvä täyteläinen perse ja isot tissit, varmaan on mies kuvitellut kuinka muija antautuu ja antaa. Kuka jaksaa jaaritella päivä toisensa jälkeen, mulla on tunne et vaikka puoliso kielsi seksin naitu on, kun kerran itsekin samassa ollut eronnut nainen niin sanoi. Ei hänkään kavilla käynyt vaan kun tapasi miehen naivat.
Tunne puolen juttuja kaiketi
Anonyymi
1
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nussi usko pois
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647