Honda 50hv vm1998

Minulla vanhanmallinen pyöreä liitin jossa kuluma vika.
Kysymys : Onko kiinnitys moottoriin uuden mallisessa kulmikas liittimestään samalla mitoituksella eli voinko korvata liittimen kun ostan molemmat osat uudet uros /naaras?
Mistä kannattaa kysellä?

13

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, siis mistä kannattaisi kysellä?
      Sepä onkin oivallinen kysymys.

Hondan osia, jaa-a. Ei taida Lidlistä löytyä ei.
      Josko kysyt aseman lippuluukulta olisiko siellä tai R-kioskilla.

Älä vaan tee itsestäsi hölmöä kysymällä Hondan huollosta, sehän olisi tyhmää :D

• Anonyymi

Jospa hän oli jo kysyny.

• Anonyymi

Monesta muusta paikasta löytyy halvemmalla kuin Hondan varaosaliikkeestä!

• Anonyymi

Biltema, Motonet

• Anonyymi

Kiitos ”viisaista” vastauksista, vaiko onko korona mennyt aivotilaan?
      Löytyikin koti Suomen hyllystä hintaa 49€

• Anonyymi

Tuo vastaustyyli on täällä normaalia toimintaa - ikävä kyllä.
        T. Vian ei tarvitse olla iso, jos se on yläpäässä.

• Anonyymi

Ei millään pahalla, mut kyllä toi aloitus oli ihmeellinen! Siis mikä liitin on pyöreä ja mikä on neliskanttinen, bensa? sähkö?

• Anonyymi

Nyt loppuvaiheessa keskustelu koski noita hömppä vastauksia. Yksinkertainen sääntö kuuluu, että jos ei osaa vastata asiallisesti, niin jättää vastaamatta kokonaan.
        Kun aloittaja ei saa vastauksia, niin hän muotoilee kysymyksen uudestaan ja odottelee sitten uusia vastauksia.
        En minäkään ole perillä mistä liittimestä tässä on kyse, joten kommentoin tätä häirikkökäytöstä, mitä täällä usein esiintyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt loppuvaiheessa keskustelu koski noita hömppä vastauksia. Yksinkertainen sääntö kuuluu, että jos ei osaa vastata asiallisesti, niin jättää vastaamatta kokonaan.
        Kun aloittaja ei saa vastauksia, niin hän muotoilee kysymyksen uudestaan ja odottelee sitten uusia vastauksia.
        En minäkään ole perillä mistä liittimestä tässä on kyse, joten kommentoin tätä häirikkökäytöstä, mitä täällä usein esiintyy.

Pelkästään otsikon lukemalla Hondan tunteva tietää tarkalleen mistä liittimestä on kysymys. Itse on lähde arvuuttelemaan mitään vastausta jos tietoa ei ole. Kukaan meistä ei kaikkea tiedä, mutta jokainen jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkästään otsikon lukemalla Hondan tunteva tietää tarkalleen mistä liittimestä on kysymys. Itse on lähde arvuuttelemaan mitään vastausta jos tietoa ei ole. Kukaan meistä ei kaikkea tiedä, mutta jokainen jotakin.

Tuo tieto todellakin vahvistaa tuota mistä meillä oli tässä puhe.
        Noiden höpsyköiden tarve tulla aina urputtamaan ketjun alkuun on kuin ajos takapuolessa.
        Keskustelun päästyä alkuun ei muutama häirikköpostaus siellä välissä ole läheskään yhtä ärsyttävä.
        Tuleehan se kesä ja kärpäsetkin D

• Anonyymi

Jos liitin ei mene päikseen niin hommaamalla uros ja naaras liittimet niin toimii.
      Hei polttoaine suodatin ja klemmarit päihin ei iso homma .

• Anonyymi

On vaikea kuvitella ettei liitintä olisi löytynyt Hondan huollosta kuten aliunperin kirjoitettiin.

• Anonyymi

Tyhmäkin ymmärtää, että kyse on männän palautusjousen liittimestä.

Niitä saa lähimmästä liitinkaupasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1562
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1298
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1062
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      893
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      872
    8. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      45
      869
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe