Minulla vanhanmallinen pyöreä liitin jossa kuluma vika.
Kysymys : Onko kiinnitys moottoriin uuden mallisessa kulmikas liittimestään samalla mitoituksella eli voinko korvata liittimen kun ostan molemmat osat uudet uros /naaras?
Mistä kannattaa kysellä?
Honda 50hv vm1998
13
52
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, siis mistä kannattaisi kysellä?
Sepä onkin oivallinen kysymys.
Hondan osia, jaa-a. Ei taida Lidlistä löytyä ei.
Josko kysyt aseman lippuluukulta olisiko siellä tai R-kioskilla.
Älä vaan tee itsestäsi hölmöä kysymällä Hondan huollosta, sehän olisi tyhmää :D- Anonyymi
Jospa hän oli jo kysyny.
- Anonyymi
Monesta muusta paikasta löytyy halvemmalla kuin Hondan varaosaliikkeestä!
- Anonyymi
Biltema, Motonet
- Anonyymi
Kiitos ”viisaista” vastauksista, vaiko onko korona mennyt aivotilaan?
Löytyikin koti Suomen hyllystä hintaa 49€- Anonyymi
Tuo vastaustyyli on täällä normaalia toimintaa - ikävä kyllä.
T. Vian ei tarvitse olla iso, jos se on yläpäässä.
- Anonyymi
Ei millään pahalla, mut kyllä toi aloitus oli ihmeellinen! Siis mikä liitin on pyöreä ja mikä on neliskanttinen, bensa? sähkö?
- Anonyymi
Nyt loppuvaiheessa keskustelu koski noita hömppä vastauksia. Yksinkertainen sääntö kuuluu, että jos ei osaa vastata asiallisesti, niin jättää vastaamatta kokonaan.
Kun aloittaja ei saa vastauksia, niin hän muotoilee kysymyksen uudestaan ja odottelee sitten uusia vastauksia.
En minäkään ole perillä mistä liittimestä tässä on kyse, joten kommentoin tätä häirikkökäytöstä, mitä täällä usein esiintyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt loppuvaiheessa keskustelu koski noita hömppä vastauksia. Yksinkertainen sääntö kuuluu, että jos ei osaa vastata asiallisesti, niin jättää vastaamatta kokonaan.
Kun aloittaja ei saa vastauksia, niin hän muotoilee kysymyksen uudestaan ja odottelee sitten uusia vastauksia.
En minäkään ole perillä mistä liittimestä tässä on kyse, joten kommentoin tätä häirikkökäytöstä, mitä täällä usein esiintyy.Pelkästään otsikon lukemalla Hondan tunteva tietää tarkalleen mistä liittimestä on kysymys. Itse on lähde arvuuttelemaan mitään vastausta jos tietoa ei ole. Kukaan meistä ei kaikkea tiedä, mutta jokainen jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään otsikon lukemalla Hondan tunteva tietää tarkalleen mistä liittimestä on kysymys. Itse on lähde arvuuttelemaan mitään vastausta jos tietoa ei ole. Kukaan meistä ei kaikkea tiedä, mutta jokainen jotakin.
Tuo tieto todellakin vahvistaa tuota mistä meillä oli tässä puhe.
Noiden höpsyköiden tarve tulla aina urputtamaan ketjun alkuun on kuin ajos takapuolessa.
Keskustelun päästyä alkuun ei muutama häirikköpostaus siellä välissä ole läheskään yhtä ärsyttävä.
Tuleehan se kesä ja kärpäsetkin D
- Anonyymi
Jos liitin ei mene päikseen niin hommaamalla uros ja naaras liittimet niin toimii.
Hei polttoaine suodatin ja klemmarit päihin ei iso homma . - Anonyymi
On vaikea kuvitella ettei liitintä olisi löytynyt Hondan huollosta kuten aliunperin kirjoitettiin.
- Anonyymi
Tyhmäkin ymmärtää, että kyse on männän palautusjousen liittimestä.
Niitä saa lähimmästä liitinkaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820