Misi se Eemeli taas selittelee ja kiemurtelee kuin mato koukussa.
Miehet vaihtuvat, mutta vuodesta toiseen laatu säilyy ja yhteisissä asioissa sössitään tyyliin isiltä pojille.
Taas kerran tyypillistä kanta Iittiläistä asiaosaamista tässä sairasauto asiassa, jossa kokouksessa Iittiä edustanut ja siitä kokouspalkkion kuitannut Eemeli ei tiedä mistä päätettiin, vai päätettiinkö mistään.
Eihän tässä mitään uutta ole, sillä Iitin demareillehan pääasia on ollut jo vuosia, että kaikki muu kyllä kestetään, kunhan vain ollaan saatu saatu naapuria kyykyttää vaikka jälleen kerran se potkii omaan nilkkaan ja joudutaan turvautumaan ison ja turvallisen naapuri Kouvolan apuun.
Nukkuiko se Eemeli tärkeässä paikassa?
Anonyymi
1
158
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä isä osaa. Niinpä viimeisten lehtitietojen mukaan tässäkin asiassa toteutuu se vanhan kansan viisaus: "Laita poika asialle, mene itse perään".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657