Tuli mieleen kun joku kysyi harrastuksista, että oletteko koskaan järjestäneet harrastustapaamisia tällä palstalla? Vaikkapa että porukalla pyöräilemään tai hyönteishotelleja askartelemaan?
Oletteko järjestäneet tapaamisia harrastusten merkeissä?
13
123
Vastaukset
- Anonyymi
En järjestä.
Olipa jännä tuo hyönteishotelli, piti googgeloija 😄 Pyöräily on tutumpaa puuhaa, mutta tykkään kyllä enemmän kävelystä, kun ehtii nähä maisemat paremmin.
Ne nyt olivat vain heittoja 😄
Kävellessä myös jutustelu sujuu paremmin, turvavälillä toki näinä aikoina.Käytöskukka kirjoitti:
Ne nyt olivat vain heittoja 😄
Kävellessä myös jutustelu sujuu paremmin, turvavälillä toki näinä aikoina.No mun mielestä nuo oli hyviä heittoja ja siks mä niitä kommentoinkin 😉 Kävellessä on hankala pitää turvaväliä, ainaki jos pitää kaks metriä olla. Jalkakäytävällä se saattaa just ja just onnistua, mutta mettäpoluilla, missä ite tykkään eniten kävellä se on jo suhteellisen hankalaa. Sillon pittää sitten mennä peräkanaa ku Ellun kanat ja takana tuleva ei kuule mittään mitä johtokana sannoo 😅
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No mun mielestä nuo oli hyviä heittoja ja siks mä niitä kommentoinkin 😉 Kävellessä on hankala pitää turvaväliä, ainaki jos pitää kaks metriä olla. Jalkakäytävällä se saattaa just ja just onnistua, mutta mettäpoluilla, missä ite tykkään eniten kävellä se on jo suhteellisen hankalaa. Sillon pittää sitten mennä peräkanaa ku Ellun kanat ja takana tuleva ei kuule mittään mitä johtokana sannoo 😅
Tunnistan ongelman. Sitten vain suorinta tietä tulipaikalle välejä pitämään 🔥🥪🍏
Käytöskukka kirjoitti:
Tunnistan ongelman. Sitten vain suorinta tietä tulipaikalle välejä pitämään 🔥🥪🍏
Jepu😄, hyvissä väleissä hiljakseen tulta päin. Perille tullessa hyvä ruoka ja entistä parempi mieli 😉
Jepu😄, hyvissä väleissä hiljakseen tulta päin. Perille tullessa hyvä ruoka ja entistä parempi mieli 😉
👍🏼😁
Kiva profiilikuva. Tulipaikka sydänalassakin, kahdenkeskiselle tulistelulle 😉
Käytöskukka kirjoitti:
Kiva profiilikuva. Tulipaikka sydänalassakin, kahdenkeskiselle tulistelulle 😉
Tekis mieli lainata sua ja sannoo, että "ehkei sattumaa" 😉 No siihenhän se nyt näköjään lipsahtikin, eikä oo kumia 😅
Huomasin, että sulla oli kiva kuva, niin päätin sitte itekin jonku laittaa. Alkokin jo vähän kyllästyttämään se vihreä vakiopampulapää, vaikka ei tämä nykyinen ole yhtään sen enempää näköinen 😄En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Tekis mieli lainata sua ja sannoo, että "ehkei sattumaa" 😉 No siihenhän se nyt näköjään lipsahtikin, eikä oo kumia 😅
Huomasin, että sulla oli kiva kuva, niin päätin sitte itekin jonku laittaa. Alkokin jo vähän kyllästyttämään se vihreä vakiopampulapää, vaikka ei tämä nykyinen ole yhtään sen enempää näköinen 😄Kertoo kuitenkin paljon.
Mutta joo, ’kumia’ ei tässä tarvita... 😊Käytöskukka kirjoitti:
Kertoo kuitenkin paljon.
Mutta joo, ’kumia’ ei tässä tarvita... 😊Ehkei kerro enemmän kuin tuhat sanaa, mutta jotain kuitenkin 😉
https://www.is.fi/asuminen/art-2000006513990.html
Tämmönen oli tänään Iltasanomissa 😄Jee! Noita voisi oikeasti väsätä porukalla jossain ulkosalla, hyvät välit tietty muistain 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154