Sisustusliike

Anonyymi

Onko muilla kokemusta keskustassa sijaitsevasta sisustusliikkeestä? Noin viikko sitten kävi ja oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Todella hyökkäävää asiakaspalvelua. Halusin vain katsella niin jos katsoin jotain tuotetta sekuntin niin heti sitä oltiin tyrkyttämässä. Ei jatkoon!

11

1321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole käynyt enkä käy.

• Anonyymi

Miksi näin?

• Anonyymi

Oletan että puhutaan sisustus trendosta... olen itse asioinut vuosien varrella useasti kun pitänyt jotain lahjoja ostaa. Muuten en kyllä asioisi. Asiakaspalvelu on todella hyökkäävää, niin kuin mainitsitkin jo.
      Myös ystäväni ovat kyseisestä syystä lopettaneet siellä käymisen. Ja selkeästi suositaan toisia asiakkaita enemmän. Ilmeisesti kaikkien naamat eivät kelpaa asiakkaiksi.

• Anonyymi

Trendo on hyvä kauppa. Suosittelen!

• Anonyymi

Hyvä kauppa! Suosittelen, asiakaspalvelukin on kohdillaan. Harvassa liikkeessä palvellaan näin hyvin!

• Anonyymi

Ketä tietää?

• Anonyymi

Mutta kun vuokra on suuri ja tulosta pitäisi tulla. Jokainen asiakas joka ovesta käy on saatava ostamaan. kauppa se on joka kannattaa.

• Anonyymi

Itse ainakin välttelen kauppoja jossa ei saa rauhassa katsella ilman että joku hönkii niskaan. Tietääpähän ettei uutena ylivieskalaisena tarvitse tuolla asioida vai onko tyyli muuttunut?

• Anonyymi

Trendo on laadukas liike, jossa palvellaan hyvin. Olen käynyt liikkeessä usein. Joskus olen ostanut, joskus vain katsellut. Ei ole koskaan tullut oloa, että olisi pakko ostaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60