Minulla on vanha kani ja näyttää siltä, ettei se elä enää kauaa. Ajattelin, että on hyvä alkaa miettimään mitä sille tehdään, kun se kuolee.
Mitä ehdottaisitte, jos tuhkaus ei ole vaihtoehto?
Asun rivitalossa, niin omalle pihalle ei voi ehkä haudata..
Vaikka pahalta tuntuukin niin voiko kanin heittää esim roskiin tai haudata metsään tms.?
Vanha kani
Anonyymi
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
Voit haudata metsään, helppoa ja nopeaa., tai jos rahat riittää, tuhkauttaa kani, eläinlääkärissä' varmaan tietävät , miten asia käytännössä tapahtuu. Roskiin sitä ei saa heittää, alkaa mätänemään ja haisemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667