Eikö Persusuomalaiset ole Natsi-puolue ?

Mitä eroa on kansallisosialistisella persu-työväenpuolueella ja Natseilla ?
Molemmissa on lippujuhlat ja molemmat on kansallissosialistisia rotu puolueita,

Natsi esitteli hienoa arjalaista rotuaan 1930 luvulla ja Persusuomalaisilla
näyttää olevan sama tarve... Mm. Pura valitsee intuutiolla ja Natsit mittasi
pääkallon koon?

Halla-aho käyttää mustaa paitaa tai mustaa kravattia ja sotaveteraanit ja
itsenäisyys ja valtio on kovasti esillä ? Yksi tuli reilusti ulos ja sanoi, että on
täysi fasisti.

Nyt minä en saa eroa, että mikä erottaa Perussuomalaisen puoleen Natsi
puolueesta muu kuin, että Natsi-puolue perustettiin saksassa.

Miksi Putin on myös tärkeä liittolainen Perussuomalaisten puolueessa ?
Onko Perussuomalaiset ottamassa myös hakaristin muotoisia symbooleja?

Eliitin vihaaminen oli hyvin yleistä myös Natsi-puolueessa ja sama näyttää
olevan myös Perussuomalaisten puolueessa. Kummassakaan ei tiettävästi
kait ollut taloudenperusteista puolueohjelmaa ja kummatkin vain puhuivat
kansasta ja kansanvihollisista.

Kenestä on tulossa Fuher persupuolueeseen jos kerran näyttää olevan jo
Göppels. Onko Putinista tarkoitus tehdä Fuher ? Ja siksi vihataan
Euroopan unionin demogratiaa ja valehdellaan ? Ja Panetellaan ?

Vai onko tarkoitus nostaa jopa itse lusifer valtaan Euroopasta ?
Euroopan unioni on kuitenkin demograattinen järjestelmä ja ei sovi tähän
tarkoitukseen?

20

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat itse olla jokin paljon puhuttu mongoli (Itä-Suomesta). Minä henkilökohtaisesti, kuten sinäkin, pidä mongolisuuteen vivahtavien kansojen naisista, ovat kyllä ihania. Lisäksi sielläpäin on pärjätty eurooppalaisia paremmin ÄO-testeissä. Ovat melko fiksua porukkaa, siis selvää vaimomateriaalia suomi-pojillekin. Katso vain, että eivät huijaa sinua siellä Nhaimaassa.

Kansan säilymisen kannalta jokainen itseään edes vähänkään kunnioittavaa kansa on jossain määrin natsihenkinen. Nykyaikana ihmisille on syötetty vapaamielistä puppua, kuten esim. rotuja ei ole tutkimus, tästä kirjoitteli dosentti Päivi Onkamo joskus HS:ssä, ellen väärin muista.

Tuskin sinäkään niin hullu olet, että haluaisit päästää Suomeen ison määrän h0ttent0tteja ja läh1-1dän asukkaita?
      Siihen EU tähtää, ellet ole sitä aiemmin huomannut.

https://youtu.be/d7HROLJWiZE

• Anonyymi

Tarkoitatko Puolustusvoimien lippupäivää? Eikö se ole Suomessa kansallinen merkkipäivä? Se kuuluu kaikille suomalaisille, sille pitäisi edes pieni hetki omistaa mielessään joka vuosi.

Ai niin, opettele kirjoittamaan vierasperäiset sanat oikein, edes yleisimmät.
      Siis: Demokraattinen (ei demograattinen) , Führer (ei Fuher).

Mikä on Pura ja mitä merkitsee se lause, jossa se esiintyy?
      Tarkoitko Riikka Purraa vai keskustan ent. kansanedustajaa Martti Puraa?

https://youtu.be/d7HROLJWiZE
      Tuo on varoittava filmi, kertoo EU:sta ja NL:stä vertaillen niitä. Teksti on suomeksi.

• Minä katsoin tuon videon, mutta viisaana ihmisenä taas ymmärsin, että
        kaikista maista voidaan tehdä vastaava video. Mutta mielenkiintoni oli, että
        mistä syystä Britti kertoi tuollaista, vaikka ei ole Neuvostoliittoa kokenut?

Mutta se lähtökohta mitä sinä et ymmärrä taikka poliittisesti et halua edes
        ymmärtää on, että ihmisen lähtökohdasta jokainen ihminen pyrkii parantamaan
        omaa elämäänsä. Se, että jokainen ihminen haluaa itselleen enemmän vapauksi
        on luonnollisesti se ihmiskeskeinen lähtökohta ja syy miksi ihmiset kannattaa
        Euroopan unionia.

Minä katson myös ihan mielenkiinnolla Persujen videoita, kun tiedän siitäkin
        jotakin, olen myös harrastanut valokuvausta ja monesti ärsyttää, kun näkee
        mitä on kuvattu ja miten käsitelty. Terve ihminen kuitenkin ajattelee omaa
        vapautta eikä voi missään olosuhteessa ajatella valtion vapautta jos itsellä on
        mahdollisuus elää täysillä tasapainoinen elämä. Tuntemattomassa sotilaassakin
        Rokka menetti kotinsa ja omaisuutensa ja taisteli sen vuoksi.

Toki minä tiedän, että suomeen on tulossa kovat ja ankeat ajat. Mutta minä olen
        suojannut itseni siltä mitä siellä tulee olemaan. Samaa Tein 1990 luvun lamassa.
        Otin siitä lamasta irti kaiken mitä sain. Minulla on nyt vaihtoehtoja paljon, kun
        tulee talouskriisi ja minulla on etuna Euro, josta haluan pitää kiinni henkeen ja
        vereen. Maailmassa aina lamassa omaisuus vaihtaa omistajaa tiesit kai?

Toki lamasta voi myös hyötyä. Se valtio ja kansa ajattelu tökkää siinä vaiheessa,
        kun se valtio tarvii yksilöitä, joita se aivopesee. Minä tuskin jo luonteeni vuoksi
        ja kristinuskon vuoksi en voi asettaa valtio minun perheeni tai lasteni tai
        uskontoni edelle en missään vaiheessa ja tuskin kukaan muukaan tervejärkinen.

Toki kommunismi on maailman suurin uhka vapaalle ihmisille, sillä siinä valtio
        ottaa yksityisten ihmisten omaisuuden ja lukitsee ihmiset orjiksi. Euroopan
        unioni ei ole saattamassa sinun yksityistä omaisuutta valtion omaisuudeksi.
        Jos suomi olisi totaaliitaarinen kommunismi ja se hyökkäisi ruotsiin ja varastaa
        valtion nimissä kansalle, vaikka Svenssonin uuden volvon... Niin kuka sitä volvoa
        ajelisi sitten vaikka vuoden päästä... Olisiko poliittisen jätkän tai lutka poika ?
        Olisiko se hyvin todennäköistä ??

Jos et muista.... Intuutiolla suomalaiseksi mitä se tarkoitti ?
        Kyllä persu-puolueessa tai natsi-puolueessa siitä on keskusteltu sanoi Göppels.

• Persuilla on hirveästi yhteistä 30-luvun natsien kanssa, mutta aivan 1:1 ei suhde mene.

Yhteistä on esimerkiksi populismi, rasismi ja väkivallan normalisoiminen.

Osa persuista, on enemmän kallellaan natseihin. Esimerkiksi Jussi H-a ajaa sosiaalitukien alasajoa (mikä on jännää, ottaen huomioon perusäänestäjäkunnan).

Toisaalta, on natsismissa myös piirteitä, joita persut eivät käsittääkseni aja. Maareformi ei ole tätä päivää ja eläkkeet laajennettiin koskemaan koko kansaa jo useampi vuosi sitten. Voisi melkein sanoa, että kohdat joissa persut eroavat natseista ovat lähinnä niitä, jotka olivat populistien papereissa 90 vuotta sitten, mutta nykyään aika on jo epäkohdat korjanneet.

Ongelma vertailussa on oikeastaan siinä, että molemmat puolueet ovat äärimmäisen populistisia, eikä toisin sanoen ole mitenkään helppoa sanoa mitä ne ajavat. Esimerkiksi Hitler vaati kovaan ääneen yritysten kansallistamista (tai ainakin niiden voittojen kansallistamista, tappiot olisi ilmeisesti saanut kärsiä ihan itse), mutta natsien päästyä valtaan tämä jäi aika puolitiehen. Ilemisesti se ei ollutkaan niin tärkeää.

Sinänsä hauskaa verrata historiaan. Kun natsit ensimmäistä kertaa pääsivät valtaa, siivosivat he joukoistaan vasemmistosiiven tehokkaasti (pitkien puukkojen yö). Kun persut ensimäistä kertaa pääsivät valtaan, siivotsivat he joukoistaan vasemmistosiiven tehokkasti (sininen tulevaisuus). Erona vain se, että persut eivät osanneet tehdä sitäkään kunnolla. :)

tl;dr: fasisteja ovat, natseja ehkä.

• Anonyymi

Onhan noilla se ero, ettei nyky-ps(kään) ole sosialistinen.

Viherfasisteilla ja kansallissosialisteilla on myös melkoisesti yhtymäkohtia aina kasvissyönnistä alkaen "väärien" mielipiteiden kieltämiseen ja poliittisen opposition demonisointiin.

Myös EU näyttää olevan kovaa vauhtia matkalla kohti fasismia. EU:n integraatiokehitystä vastustavia demonisoidaan. "Väärät" mielipiteet halutaan kieltää.

• Kerro mikä on se sinun väärä mielipiteesi ?
        Sekö on se väärä mielipide, kun sinä junkutat ja jurnut, kuin mielisairas sitä sun
        kansaasi ja rotuasi ja vaadit ihmisiä alistumaan jonkun valtion orjaksi ja Poistamaan
        euron ja vakaan valutan, mihin ihmiset ja maailma luottaa... Ai uskonto vai mikä..
        Olisit edes uskovainen sen mielipiteesi kanssa... Kun et voi, koska Raamattu käskee
        rakastamaan jumalaa ensimmäisenä ja rakastamaan muita, kuin itseäsi ja sekö
        sekö jurnuttaa, kun et voi olla edes kristitty sen valtiosi ja kommunismisi kanssa vai?

Onko se lippu vai junalippu tai pääkallolippu vai tajuatko, että ne ei ole yhtään mitään.

Luuletko sinä, että me muut halutaan olemalla olla jotakin ja sitten tapellaan ja
        vihataan ja panetellaan toisia vai ? Mitä muuta sinä jurnuta kerro kerro tuliko siinä
        kaikki ... Mitä vielä kerro ... tuoko on se väärä mielipide vai ?

Ei taida löytyä lisättävää enään vai .... Kerro, kyllä minä yksinkertaistan sen mitä sinä
        väännät kuin paskaa.

Sekö on se väärä mielipide, kun sinä junkutat ja jurnut, kuin mielisairas sitä
        sun kansaasi ja rotuasi ja vaadit ihmisiä alistumaan jonkun valtion orjaksi ja
        Poistamaan euron ja vakaan valutan, mihin ihmiset ja maailma luottaa.. Ai uskonto
        vai mikä.. Olisit edes uskovainen sen mielipiteesi kanssa... Kun et voi, koska
        Raamattu käskee rakastamaan jumalaa ensimmäisenä ja rakastamaan muita,
        samoin kuin itseäsi ja sekö sekö jurnuttaa, kun et voi olla edes kristitty sen valtiosi
        ja kommunismisi kanssa vai?

Onko se lippu vai junalippu tai pääkallolippu vai tajuatko, että ne ei ole yhtään mitään.

Luuletko sinä, että me muut halutaan olemalla olla jotakin ja sitten tapellaan ja
        vihataan ja panetellaan toisia vai ? Mitä muuta sinä jurnuta kerro kerro tuliko
        siinä kaikki ... Mitä vielä kerro ... tuoko on se väärä mielipide vai ?

Ei taida löytyä lisättävää enään vai .... Kerro, kyllä minä yksinkertaistan sen mitä
        sinä väännät kuin paskaa. MITÄ MUUTA MITÄ MUUTA SINÄ VÄÄNNÄT?

Poistamaan euron ja vakaan valutan, mihin ihmiset ja maailma luottaa.. Ai
        uskonto vai mikä.. Olisit edes uskovainen sen mielipiteesi kanssa... Kun et voi,
        koska Raamattu käskee rakastamaan jumalaa ensimmäisenä ja rakastamaan
        muita, samoin kuin itseäsi ja sekö sekö jurnuttaa, kun et voi olla edes kristitty
        sen valtiosi ja kommunismisi kanssa vai?

Ei taida löytyä lisättävää enään vai .... Kerro, kyllä minä yksinkertaistan sen mitä

• Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

Kerro mikä on se sinun väärä mielipiteesi ?
        uskonto vai mikä.. Olisit edes uskovainen sen mielipiteesi kanssa... Kun et voi,
        muita, samoin kuin itseäsi ja sekö sekö jurnuttaa, kun et voi olla edes kristitty

Sossut yrittävät käyttää ja tuhlata suomen euroja vieraiden maiden hyväksi, siis suomen pettäjiä. Todella härskiä sakkia, lait ei sdp:lle merkitse mitään.

• Anonyymi

On niillä se ero, että saksassa johdettiin puoluetta jämäkällä voimalla .
      Persujen toiminta muistuttaa lelua josta paristo vetelee viimeisiään.
      Liiiiikkkuuuuuu vvvvvieeeeläääää hiiiiveeeeeneeeeen kunnes hyytyy.

• Anonyymi

Natsipuolueen voima hiipui sotatappioihin.

Persut näkyvät hiipuvan pandemian otteessa.
        Jutut muuttuvat aina tyhmemmiksi.
        Kannatus on pudonnut lähes kolmanneksella.

• KERRO PERSU KERRO PERSU
      Kerro mikä on se sinun väärä mielipiteesi ?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei tainnut edellinen linkitys onnistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tainnut edellinen linkitys onnistua.

Tiedän tuon Eurofighter rin sen on henkisesti epävakaa ei sen juttuja kannata ottaa kovin tosissaan sillähän on mt lääkitys anna sen vaan kertoilla noita sen satuja kyllä swe lopettaa.Katso vaikka sen tarina stooria niin kaikisa samaa potaskaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aivan sairasta älämölöä persuista XD Surullista, että tosissaan kirjoitellaan tuollaista, vaikka hyvin tietää kaikki (paitsi eurotard), että persut ei oikeasti ole natseja muualla kuin somessa levitettävässä älämölössä. Onhan sellaisilla ajatuksilla tietenkin kiva leikkiä ja viihdyttää itseään, jos on "sen" tason kavereita.

• Anonyymi

Sinusta lähtee paljon paskan jauhajan ääntä mutta sinulla on vähän tietoa asioista,niinkuin teillä eu propakandan levittäjillä ja vassareilla on aina ette te kykene ikinä esittämään mitään faktaa joka pitää paikkaansa etkä sinä tee poikkeusta kunhan vain päriset siellä taustalla eli olet pelkkää ilmaa et mitään muuta:)

• Anonyymi

EU on suursaksaa.
      Onko sun identiteetti jotenkin saksasta peräisin?

Onko Suomi jokin pienuuskompleksi, tai vihan, pelon lähde?
      Suomi on ollut tässä satoja vuosia. Miksi se on unionistille ongelma?

Tavallisimmat motiivit 1) raha tai 2) henkinen aate tai pelko.

Ymmärrän jopa mielipide-erot, puolueriidat
      mutta nyt menee korkealta ja kovaa.

Kyllä on ihmeelliset voimat meneillään.

Mikä tää on? Korruptio?

• Anonyymi

Otahan kaveri lääkkeesi ja mene nukkumaan juo lasillinen kylmää maitoa se rauhoittaa päätäsi,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe