Miten antaa anteeksi?

Anonyymi

Mieheni ja ystäväni... Pahin päivä ikinä... Muten tällaisen voi antaa anteeksi....

9

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajan kanssa ajan kuluessa!
      Kokemusta on!

• Anonyymi

Mä laittaisin ukon kiertoon ja ystävän siinä samalla. En pystys kattomaan enää kumpaakaan, jos siis on pettämisestä kyse. Voimia sulle.

• Anonyymi

Miksi pitäisi antaa anteeksi?

• kysy kolmen kimppaa?

• Anonyymi

Kuule, ei se niin vakavaa, vaimoni vehtasi mun työkaverin kanssa jos nyt voi kaveriksi sanoo, mies oli samassa työpaikassa ja vaimo tapaili miestä, yllätys oli kun tää tyyppi alkoi kertoa et joku naimisissa oleva nainen iski hänet yökerhossa ja miehen luo menivät, kuvaili aika tarkkaan ja kylmä hiki tuli otsalle, ihan kuin vaimoni, mies näytti numeroa ja olihan se järkytys nähdä siinä näytöllä vaimon numero ja nimi. Siitä tuli kunnon soppa, mies kun kuuli totuuden sanoi et turha häntä syyttää vaimoni kun oli ollut tyrkyllä ja halukas niin mikäs siinä. Ja niinhän se menee vaimossa vika kun petti ja minäkin syötin jälkeenpäin karvasta kalkkia kun paikka tuli, panin yhtä naispuolista kaveria minäkin ja pidin huota että vaimokin sen kuulee. Anteeks antamionen on täysin turhaa, tehty mikä tehty, joko jatkaa tai ei.

• Anonyymi

Sinun ei tarvitse antaa anteeksi. Toisen syvällisen luottamuksen pettäminen on anteeksiantamatonta.

Poista kummatkin elämästäsi. He ovat yhdessä tai erikseen historiaa sinun kirjoissasi.
      Vain jatka omaa elämääsi jausko: aika parantaa. Mutta sinun itse on tietoisesti osallistuttava parenemisprosessiin.
      Hyväksyttävä että tapahtunut on historiaa ja keksittävä aivoillesi parempaa tekemistä kuin keskittäytyä ajattelemaan petkuttajia.

• Anonyymi

Ei muuta kun ehdottelee kolmen kimppaa, ei siinä muuta turha katkeroituu.

• Anonyymi

Ihme vatitusta, tehkää sama mitä olette itse kokeneet. En jäänyt minäkään valittaa kun vaimo petti, tein itse saman ja helppas heti.

• Anonyymi

Molemmat haluamme jatkaa yhdessä ja anteeksianto on etsittävä jostain... Päivä kerrallaan... Haimme ulkopuolista apua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60