Näin Ruotsissa sanotaan.
Tapahtuuko Suomessakin tällaista kun hoivakodeissa kuollut korona aikaan n.150 henkilö.
Juuri joku kehui radiossa kuinka vähän ovat yli 70 v. Tarvinneet sairaalahoitoa koronassa!
Onko niin ettei heitä ole viety tarvitsemaansa hoitoon ,sairaalaan?
Yksi asia minua vaivaa että onko yleistä että potilaalta otetaan sairaalassa nimi paperiin missä hän luopuu elvyttämisestä?
Näin on tapahtunut tuttavani läheiselle mutta onneksi ehti kertomaan asian ennen pikaista ? Kuolemaansa.
Nykyhallituksen toimet erittäin kyseenalaisia.
Aktiivisen hoidon laiminlyönti ,eutanasiaako?
Anonyymi
1
70
Vastaukset
- Anonyymi
Se on siis totta Ruotsissakin yli puolet kuolleista iäkkäistä hoivakodeista joita ei ole viety sairaalaan hoitoon.
Hoitajat eivät ole saaneet antaa heille happea vaan heidän on annettu tukehtua .
Terveydenhoito näyttää olevan kummassakin maassa ,Ruotsissa sekä Suomessa järkyttävää.
Voin pahoin kun ajattelen tukehtumiskuolemaa jonka päättäjät ovat sallineet.
Minusta tällainen on suunnitelmallista tappamista.
THL ja hallitus meillä vastuuseen näistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 522638
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319