Sulla on usein osuvia heittoja ja selvästikin sanottavaa ja annettavaa palstalle. Kannustan avaamaan profiilin ja kuvaamaan itseäsi edes parilla sanalla. Kuva ois kiva yllätys.
Nimittäin omasta puolestani voin sanoa, että Nimmarin kanssa on paljon haaskempi huastella 😉
Kukaan ei voi Nimmariasi sinuksi tunnistaa.
Anonyymille vieno pyyntö
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka anonyymi, tänne kirjoittaa useita ihmisiä.
- Anonyymi
Lapsena pidin itseäni niin olemattomana, että lääkäriinkään ei kannataisi mennä. Olen niin vähäpätöinen, ettei minua kannattaisi parantaa, ja häiritä lääkäreitä.
Minut oli kasvatettu niin, et oo mitään. Lapset kaiken alapuolella. Nykyään on päinvastoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsena pidin itseäni niin olemattomana, että lääkäriinkään ei kannataisi mennä. Olen niin vähäpätöinen, ettei minua kannattaisi parantaa, ja häiritä lääkäreitä.
Minut oli kasvatettu niin, et oo mitään. Lapset kaiken alapuolella. Nykyään on päinvastoin.Jos olet se uskonlahkon uhri, varaa aika terveyskeskukseen tai soita johonkin auttavaan numeroon, sieltä neuvotaan miten saat hoitoa itsellesi.
Sukkela kysymys 🤔
Kannustuksena vielä että Nimmarilla voi aloittaa ja vastata myös Anonyyminä.
- Anonyymi
Harkitsen asiaa.
- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
Hyvä! Älä ota paineita... tee just kuten itsestä parhaalta tuntuu. Aidosta itsestäsi.
🤣 et voi tietää kuka täällä vastailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 et voi tietää kuka täällä vastailee.
JuuriKIN niin 😊
Anonyymi kirjoitti:
JuuriKIN niin 😊
Eipä sillä tavalla tartte tietääkään, mutta keskustelu on helpompaa ja selkeämpää nimmareilla 😉 Jokainen saa kuitenkin tehhä niinku ite tahtoo tai parhaaks näkkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854