Miljoonia ihmisiä tulee joka vuosi Euroopan unioniin ja nekin kaikki valitsee
missä on paras asua ja olla. Ei ei Persulla mene kaaliin, että jokaisella EU;n
kansalaisella on oikeus asua ja olla missä tahtoo ja tehdä työtä missä EU:n
osavaltiossa tahansa ... Ei ei mitään muuta, kuin kansa kansa rotu rotu ja
sitten suomi ja suomen lippu ja kulttuuri ja sitten tulee kait jo maahanmuuttaja
ja sitten kait persu-uskonto.... Omistatko Persu raamattua ... vai Islam..
Hei ääliö Persu minä ja moni muukin asuu ulkomailla ja moni asuu Espanjassa
ja Porttugalissa ja ties missä... Missä ei ole veroa tai on edullista ja kivaa ...
Siis Kliffaa asua ja cillailla ... Tajuatko tajuatko Persu .. ????
Sano minulle edes yksikin järkevä asia mitä Te olette muuta sanoneen..
En en minä ainakaan ole kuullut mitää ... Tuskin kukaan tällä palstalla on!
Ei luupää Persu ei tajua ei tajua ! Miljoonia ihmisiä tulee
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sinä muslimi, Espanja voisi "tykätä" sinusta.
Itse näin yhden ainoan kaapuakan kun olin Deniassa käymässä kolmisen vuotta sitten.
Elämä ei ole pelkkää aurinkoa ja rantajuhlaa niinkuin sinulla Thaimaassa.
Siellähän pidetään vähemmistöt kurissa, vaikka maan eteläosassa muslimit ovat alkaneet hyppiä silmille.
Euroopassa ei ole kunnon kuria.
Kerrostalosuntojen arvo laskee, jos sinne muuttaa n1eker tai @r@b1.
Meidän talossamme asuukin suomipojan vaimona kaunis, harmiton japanilainen nainen.
Kyllä tervettä r@s1smi@ pitää olla, muuten kansallisvaltiot häviävät, pienet maat ekana, jos ovat tyhmiä vapaamielisyydessään. Häviää kieli ja oikeus päättää oman maan laista, rikokset lisääntyvät. Sinä et pysty tätä tilannetta kuvittelemaan, koska asut turistimaassa aika paljon.
Kaikissa Aasian maissa rajoitetaan ulkomaalaisten oikeutta omistaa kiinteistöjä. Senhän tietysti unohdat mainita tai sitten et sitä tiedä. Niihin ei todellakaan anneta mahdollisuuksia sellaiseen maahanmuuttoon, että oma kansa jäisi maassa vöhemmistöön ja vielä kuppaisi rahaa valtiolta. - Anonyymi
Idiootti ei ne ole mitään EU -kansalaisia ja Eurooppa romahtaa ja kurjistuu tän vallitsevan typerän politiikan myötä.
Onko sitten hyvä kun kaikki on päin peetä??? Höpö Höpö... Kyllä Euroopan unionissa voi asua ihan joka paikassa.
Taloyhtiöstä voi kyllä ostaa Thaimaassa eli asunto-osakkeen. Maata ei voi
Ulkomaalainen omistaa... Monessa Aasian maassa kyllä voi omistaa, mutta
rajoitetusti esim.
Meinaatko, että jos haluan ostaa talon tai asunto-osakkeen Espanjasta,
niin ostan ensin tummaihoiselle asunnon ja sitten asuntojen arvo romahtaa
tai sitten voin ostaa samasta talosta paljon asuntoja ja tarjoan tummaihoiselle
hyvän hinnan vai ?- Anonyymi
Psyykenlääkkeet ja rännitenttu on vaarallinen yhdistelmä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421