Presidentti Tarja Halonen

Anonyymi

9

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin Halonen oli Baltzrin ylin ihailija ja kannattaja sillä onhan Balzar romani.
      Kaikkien vähemmistöjen asia oli myös Halosen asia, koska Halonen itsekin edustaa vähemistöä, tosin seksuaalisellaista.

• Ei yksin halonen myös p.lipponen ja pirkko saisio puolisonsa pirjo honkasalon kanssa jakoivat rahaa ja titteleitä raiskaaja baltzarille oikein urakalla. Mitä tälläinen poppoo oikein on? Tekeekö ne tämän kaiken vittuillakseen Suomalaisille, onko heidän vihansa niin suurta ja leppymätöntä, miten tuon kaltaiset jaksaa elää, vihan voimallako?

• Anonyymi

..ja pikku tytöillä on semmoinen "miau" totesi Halonen kun kissi mirreistä puhuttiin.

• Anonyymi

Kysymys aloittajalle:

Olisitko sinä puolisosi ystävä, jos hän ajaisi autollaan kuoliaaksi pari ihmistä.

• Halonen on myös innokas pakkoruotsittaja.

Hän keksi myös valheen nimeltä naisen 80 senttiä.

• Anonyymi

yöllisen perustumputtajan 20 senttiä on todellisuudessa 8 senttiä.

• Anonyymi kirjoitti:

yöllisen perustumputtajan 20 senttiä on todellisuudessa 8 senttiä.

Totta.
        Naisen euro on nääs todellisuudessa jtn 113 senttiä :-)

• yön valvoit , mutta aamulla nukahdit , no sitten klo.11.38 valpastuit keräsit podonneen koneesi lattialta, päätit välittömästi, jälleen ja heti aloittaa vittuilun ja persuilun . Ikäänkuin näin todistaisit meille muille , kuinka hyvä ja hyvätapainen iminen olet , olet kaksikielinen farisealainen, todennäköisesti ajattelet, näin , onneksi olen parempi, kuin nuo yöllä kirjoittajat. Tiesitkö muuten sitä,että kaikki naisetkin ovat kaksikielisiä, jopa joillakin siolla on sianvitun liipasin. olet sinä persujen vihaaja länsirannalta kaksikielisenä ylivertainen ihminen.

• Anonyymi

On sinulla, Likinäköinen, kova huoli persuista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe