Ei ole oikein millään väliä tällä hetkellä, joten hukutan murheet alkoholin alle.
sananlaskut 31
6 Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
7 Sellainen juokoon ja unhottakoon köyhyytensä älköönkä enää vaivaansa muistelko.
Huomenna taas päivä uus.
Aloin juomaan
18
52
Vastaukset
- Anonyymi
Luja on mies, joka ei ota kuin yhden ryypyn, ja korjaa ongelmat kaikessa rauhassa, ja kävelee entistä vahvempana ja viisaampana.
- Anonyymi
Nyt on vaan pakko antaa mennä ja kattella sitten myöhemmin.
- Anonyymi
Jos millään ei oikeasti olisi väliä, niin ei kai olisi murheitakaan? Korkeintaan ehkä tylsyys voisi vähän vaivata, mutta ei sekään liikaa koska silläkään ei olisi väliä.
- Anonyymi
Viina on tie henkiseen helvettiin !
Suotta sä sillä makeilet! Selvinpäin kirjoittele, kun ei yhtään kunnon kiriotasvihrettä!
- Anonyymi
Ei toinna ottaa, aamulla kivempi.
- Anonyymi
Neljäs vasta menossa, on kuitenkin immuniteettiä sen verran, että muutamia vielä tarvitaan, ennen ku alkaa vaikuttamaan näppäimistöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toinna ottaa, aamulla kivempi.
Tuo riippuu. Eii siinä järkeä olekaan jos pitäis päivä makoilla sängyn pohjalla. Mutta etteikö muuten hyviä kännejä vois olla.
- Anonyymi
Uskomatonta viestin poistoa ?
- Anonyymi
Kippis sillekin!
:)
- Anonyymi
Viina on myrkkyä!
terveiset taas 61330-Koskenkorvalta.- Anonyymi
Eikä ole, se olisi silloin kiellettyä kansalta.
Kyllä valtio pitää huolen omistaan.
- Anonyymi
Viisausten kivs: ryypiskely on hauskaa ja kännissä on kiva olla.
- Anonyymi
Miksi jeppe juo, vaikka ei janota? Minä juon vain janoon, en koskaan muulloin.
Uudempi kansanviisaus sanoo, että sellaisia ongelmia ei olekkaan etteikö ne ryyppäämällä pahenisi.
- Anonyymi
Ryyppää rauhassa. Kyllä se siitä.
Huomenna näyttää jo seesteisemmältä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706