Siilinjärvellä olen nähnyt muutamia kertoja s marketissa kauniin tatuoidun ja isorintaisen naisen. Ikää 30-40v. Kroppakin oli priimaa. Kuka hän on? Jos tietäisin, ehkä uskaltaisin jututtaa..
Tatuoitu isorintainen nainen?
12
1875
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa vaimoltani. Jututa vaan ja kerro sitten täällä, mitä vastasi.
- Anonyymi
Ehkäpä myös naisella itsellään on jotain sanottavaa siihen, saako häntä jututtaa vai ei ja ennenkaikkea, saako hänen vastauksiaan julkaista täällä suoli24:ssa...
- Anonyymi
No se kertoi miten tyhmä ja saamaton mies hänellä on ja hän pettää häntä joka päivä.
- Anonyymi
Eipä oo ainakaan minun vaimo kun on tatuoitu.
- Anonyymi
Voisi kiinnostaa minuakin jos ei olis tatuoitu...
onko maha myös iso? valitettavasti monet eivät nykyään viitsi pitää kropastaan huolta
- Anonyymi
tatuoinnit on alamaailman juttu. missään asikaspalvelutehtävissä ei saa näkyä tatuoinnit. potkut tuollaiselle pitäisi antaa.
- Anonyymi
Ok. Täällä se median raiskaama lähihoitaja, joka on helvetin hyvä työssään ja kyllä, tatuointeja on ja lisää tulee varmasti. Mutta eipä nuo tatskat asukkaita kiinnosta, ennemminkin kysyvät mikä merkitys milläkin kuvalla on :)
- Anonyymi
Ei kannata. Loppuillasta kun saat ensin tarjoiltua kalliit areriat ja juomingit pimatsulle, niin hameen alta osuukin käteesi seisova mulkku..
- Anonyymi
Hiustyyli? Missä tatskat?
- Anonyymi
Kun kelit lämpii ja vaatteet vähenee niin näkyy muodot paremmin 😉
- Anonyymi
tatskoja ottaa yleensä vankilatyypit. hoiva-alalle tuollaisia ei edes pitäisi päästää ja pääsykokeissa pitäisi viimeistään karsia pois. Säälittää kun heiveröistä vanhusta taluttaa joku tatuoitu hirviö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831